Off-topic 24h - Ihmettele maailmaa ja anna keskustelun virrata vapaasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Off-topic 24h – Kaikki mikä ei sovi mihinkään muualle, mutta on pakko sanoa

Meta description: Keskustelua arjesta, ilmiöistä ja randomeista jutuista ympäri vuorokauden – auki kaikelle mitä mielessä liikkuu.

Koska mennää studioo?

Sitten kun oon opetellut taas soittamaan :D Voi perkele että sattuu sormet......mut hei, jacksoni oli vireessä vaikka en ole koskenut siihen vissiin sen jälkeen kun joskus sun kanssa soiteltiin varmaan kaksi vuotta sitten :wtf:

Sitten kun oon opetellut taas soittamaan :D Voi perkele että sattuu sormet......mut hei, jacksoni oli vireessä vaikka en ole koskenut siihen vissiin sen jälkeen kun joskus sun kanssa soiteltiin varmaan kaksi vuotta sitten :wtf:

Erikoista :o Mul ei ibanezit eikä yamaha eikä isin g&l strato eikä akustinen eikä, unohtuko joku, mikää pysy virees muutamaa viikkoo pidempää. Kosteusvaihteluita syytän.

Jaahs, kai sitä vois jatkaa ni pääsis kotiiki ja selekää junppaamaa...

Silleen, että päkiät on korokkeella, ruotsalaismallin reilu etunoja ja käsillä tukee jostain ettei kaadu. Hitaita liikkeitä, hyvä venytys ja hyvä supistus. Vähän niinku donkeypohkeet kehonpainolla, ei tosin ihan yhtä kumarassa vaan sillälailla sopiva etunoja että on edes se kehonpaino siinä vastuksena. Tollanen viimesenä liikkeenä niin hyvä tulee.

Silleen, että päkiät on korokkeella, ruotsalaismallin reilu etunoja ja käsillä tukee jostain ettei kaadu. Hitaita liikkeitä, hyvä venytys ja hyvä supistus. Vähän niinku donkeypohkeet kehonpainolla, ei tosin ihan yhtä kumarassa vaan sillälailla sopiva etunoja että on edes se kehonpaino siinä vastuksena. Tollanen viimesenä liikkeenä niin hyvä tulee.

Sä et oo todellakaa normaali :D Hirvee määrä toistoja, millä sä lasket ne? Jokin napitettava laskuri pitää olla..

Muuten mä oon tehnyt joskus istuen silleen finishin moven, että isohkot tai passelit 30-40kg hanttelit kouraan, ne reisiä vasten ja siitä nostelemaan pohkeita. Aika kauan noinkin saa hinkata, tosin en laske.. teen vaan kunnes alkaa tuntua että johan riittää. Failureen ei oo tullu tehtyä.

Sä et oo todellakaa normaali :D Hirvee määrä toistoja, millä sä lasket ne? Jokin napitettava laskuri pitää olla..
Ennen laskin päässäni, nyt on sellanen klikkeri niinku portieerilla konsanaan. :D Et muuten usko miten hirvee pumppi tosta tulee, ankkakävely menee ihan uudelle levelille.

E: Kestihän tuo yks sarja jotain 6-7min, jatkuvasti oli pohkeet liikkeessä. Saa vetää huolella mankkua ja vettä ettei tuu kramppeja.

Ennen laskin päässäni, nyt on sellanen klikkeri niinku portieerilla konsanaan. :D Et muuten usko miten hirvee pumppi tosta tulee, ankkakävely menee ihan uudelle levelille.

No huomenna olis pohjepäivä. Sääli että oon yleensä ihan finito tossa vaiheessa kun pohkeita pitäs tehdä. Joskus vois omana treeninään hinkata, tekis varmasti toosi hyvää myös kehitykselle. Täytyy ottaa homma puheeksi, mun mielestä mun pohkeet on ottanu nyt vähän takapakkia kun reenaann e vaan kerran viikkoon, ennen treenasin kahdesti, mutta vähempi sarjoja.

En tiedä, olenko ikinä ollut rakastunut. Nyt olen :haart: Posti toi 140x180cm säkkituolin, nyt kelpaa läskeillä :haart:

hotkisssakkituoli_numerokirjainkangas_47_2.jpg

Siellä on vissiin aamulla talvi? En varmasti jaksa mennä laittamaan töpseliä autoon.

Jaha.. taitaa olla tuttuja ;)

Paskalla tuurilla suattaapi olla, on sen verran pieni maailma. :D Tosin eikö sinne lähtenyt aika paljon porukkaa?

Tietääkö joku faktana että saako työssäoppimisen aikana pitää suorittavaa henkilöä vklpputöissä? Pyhäsunnutaitkin? Jos niin miten ihmeessä, mun käsityksen mukaan työharjoittelijoitakaan ei saa pitää vklppuja töissä.

En ole itse kyseessä. kiinnostuin vain seuratessa erästä keskustelua aiheesta.

Paskalla tuurilla suattaapi olla, on sen verran pieni maailma. :D Tosin eikö sinne lähtenyt aika paljon porukkaa?

Ei niin paljon..

Back
Ylös Bottom