Ole hyvä :haart:...ja nyt se soi päässä koko loppupäivän
Viimeksi muokattu:
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Ole hyvä :haart:...ja nyt se soi päässä koko loppupäivän
Koulussa käynti ei ollut sen vaivan arvoinen... Olin siellä tunti ja 45 min ja tuosta oli 45 min välituntia.
Itsellänihän on vapaapäivä.. Nimim. 10h koulua viikossa. :D

Karjalaturnaushan alkaa muutes tänään! Kolme LiveStreamia jo auki täällä töissä, ni voi sitte valita parhaimma niistä :D
E. Paitsi että eihän se alakkaan kello 17:30, vaan 18:30 ja emmä ny sillo enää töissä ole :O Noh, sivut muistiin ja hotellille kattelee.
Vaikkei siellä olekaan Tapparan miehiä mukana ;)Rrräyh, mikä treeni ja pumpumpumppi!Ja aww, näin taas Meijerillä Pepen mutustelemassa jotain namipalaa <3 Kohta on lihanhimokin tyydytetty! :P Yeah, aika hyvä fiilis!

Siellä seinänaapurit kiittelee kun Santsi huutaaVaikkei siellä olekaan Tapparan miehiä mukana ;)
Khyllä vain, nyt olen tyydyttynyt! :D
Hmmm... Lihanhimo tyydytetty
Inkku muuten, näytät olevan vieläkin onlinessa niin, etkö oo tänään muuta tehny kuin hengannu pakkiksen Off-topicissa :D Kysynpähän vaan.
Älä ny! Mie olin tekemässä ihan samaa ku sinäki! Ehkä, jos oikein ymmärsin mitä olit tekemässä.. :D Meinasin heittää jo aiempaan viestiis että samoin kun hehkutit lähteväs treenaamaan, mutta annoin olla. :D Itekki roikut täällä senkin nolife. :D
Mut joo vähän nolife olo, kun aamulla herää ja pakkiksella, käy kääntymässä koulussa, takas pakkikselle, treeneihin ja suihkun kautta takas tänne. Syömiset tohon väliin. En sentään syö koneen ääressä :D Blogia vois taas kirjotella vaihteeks, ku vihdoinkin on juttua sinne.