Samaa pohdin lähes joka aamu siinä kohtaa kun kello pirisee 6.00... Työ kyllä on suurimmaksi osaksi ihan mukavaa, mutta prkl kun noita aamuherätyksiä ei jaksais.
Pemalauta jurkele ku on niskat tukossa. Ihan jumissa ja kipeät. Kuppi Muumipeikon Tsemppiteetä ja harras toive, ettei tänään kukaan potki, ainakaan lujaa. Tupladuunipäivä, hyvin mä oon taas buukannu itteni.
Lapin mies tuumasi muijalleen rakastelun jälkeen:
- "Käyn suihkhussa ja sithen minua ei näykhän moneen tunthiin."
Muija siihen, että mihinkäs Lapin mies oikein on lähdössä?
- "Eikhun alethan naimaan takhaa päin."
Kannattaakohan huolestua, jos lähes kaiken töissä viikon aikana kuunnellun musiikin on aikaansaanut laulu- ja soitinyhtye Sodom?
Sitä ennen meni pari viikkoa pelkkää hardstyleä...
Kannattaakohan huolestua, jos lähes kaiken töissä viikon aikana kuunnellun musiikin on aikaansaanut laulu- ja soitinyhtye Sodom?
Sitä ennen meni pari viikkoa pelkkää hardstyleä...
Lapin mies tuumasi muijalleen rakastelun jälkeen:
- "Käyn suihkhussa ja sithen minua ei näykhän moneen tunthiin."
Muija siihen, että mihinkäs Lapin mies oikein on lähdössä?
- "Eikhun alethan naimaan takhaa päin."
Tietääkö joku, että löytyykö noita gaspin ja bb vaatteita hyvin noista liikkeistä? Onko valikoima niissä nettikaupan tasoa tai edes lähellä sitä, koska ei millään jaksaisi netistä alkaa tilailla..
Tänään pitää hilata perseensä salille pitkästä aikaa, ihan sama mitä siellä sitten tekee, pääasia että astuu gymille.
Rinta+selkä on kyllä sellainen treeni joka aina motivoi mua.
Missäs tää on? Kun saan tuon kolari autoni myytyä vois kävästä.
Ja kyllä, googlesta olisin löytänyt puolet nopeammin kuin kirjoittamalla tämän viestin, heh.