Off-topic 24h - Ihmettele maailmaa ja anna keskustelun virrata vapaasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Off-topic 24h – Kaikki mikä ei sovi mihinkään muualle, mutta on pakko sanoa

Meta description: Keskustelua arjesta, ilmiöistä ja randomeista jutuista ympäri vuorokauden – auki kaikelle mitä mielessä liikkuu.

Onpas homeinen päivä tänään. Olin aamulla väsynyt, vaikka takana oli yli 8-tuntinen yö. Mun magnesiumit loppuivat, ja vähän ajan päästä alkoi heräily öisin. Onneksi kusti toi lisää juuri tänä aamuna. Ja kapseleita, möhkötablettien nieleminen on kamalaa.

En oo saanut tänään mitään aikaiseksi töissä, päähän sattuu, nukuttaa kamalasti ja selkä on jumissa. Mä tarttisin puolentoista tunnin hieronnan niskasta perseeseen. Pääsen hierojalle vasta lauantaina, ärrf. Koukin itseäni kipukoukulla tunnin äsken, mutta ei se auttanut ainakaan päänsärkyyn.

Jos et jaksa pelata, niin hommaa Netflix. Eka kk on ilmainen ja siellä on helvetisti leffoja ja sarjoja.

Just kattelin viikonloppuna kaverin luona tuota tarjontaa, ei vakuuta.. On minulla toi Elisa Viihdekin josta voin katella ja konekin täynnä sarjoja, mutta ei vaan jaksa koko päivää tuijottaa vaan siksi joku peli että sais itekin "tehä" jotain:D

Noi peliehdotukset ei oikein inspaa kuitenkaan..

Illalla ois taas remppaa.... Kylppäri se vaan jatkuu ja jatkuu. Onneksi oon keksinyt haluta sinne ties mitä upotettuja hyllyjä ja muuta mukavaa, joiden toteuttamisesta mies näyttää nauttivan. Not! :D

Illalla ois taas remppaa.... Kylppäri se vaan jatkuu ja jatkuu. Onneksi oon keksinyt haluta sinne ties mitä upotettuja hyllyjä ja muuta mukavaa, joiden toteuttamisesta mies näyttää nauttivan. Not! :D

Voin hyvin kuvitella sun miehen innostuksen! ;)

Kiltisti se kuitenkin tekee. :D Ja toki mä huseeraan kaverina minkä voin!
Tulee sinne vähän kulmakaappia (joka toki on pakko tehä ite kun sellasilla mitoilla ei ole saatavilla) ja muita kaappihytskiä joiden kanssa saa myös hieman pähkäillä. Josko sitä ennen joulua pääsis jo saunan kimppuun! :D
Lattiaksikin halusin sisustuslaattaa, joka tietenkään EI ole verkossa. Pala palalta on ite aseteltava.

Huomenta kaikille! Onpas sitä tullut nukuttua, eilen puoli 3 maissa päikkärit, jotka venyi ilta 8 asti, hetken vietin aikaa telkkarin parissa ja puolen yön paikkeilla takaisin peiton alle, ja nyt sain silmät auki! Unirytmi muutenkin ollut sekaisin, josko pikkaisen se tästä korjaantuisi.

Jes, tänää lempitreeni eli selkäreeni! Alkuun vois ottaa kunnon romuilla kulmasoutua ja loppuun niitä vee-illen kovasti hehkuttamia räkkivetoja! :rock: parasta ku reenin jälkeen teepaita puristaa latseista! Selkä vain kasvaa ja kehittyy, mutta muut lihat ei! Iso ja levee selkä on pääasia ja siitä tunnistaa kuka käy salilla!

Asiasta kukkaruukkuun. Koiran ulkoiluttaminen on kyllä välillä ihan perseestä! Ei tuommoset kääpiösnautserit vissiin ole mitää kaikkein viisaimpia koiria ku koko ajan riehuu sen talutushihnan kanssa, niin meinaa mennä hermo! No koira saa ite päättää normaalisti perässä vai hihnaan solmiutuneena :D

Asiasta kukkaruukkuun. Koiran ulkoiluttaminen on kyllä välillä ihan perseestä! Ei tuommoset kääpiösnautserit vissiin ole mitää kaikkein viisaimpia koiria ku koko ajan riehuu sen talutushihnan kanssa, niin meinaa mennä hermo! No koira saa ite päättää normaalisti perässä vai hihnaan solmiutuneena :D
Tai ehkä niiden käppänien narun toiset päät ei oo niitä viisaimpia... Elämä on monin verroin helpompaa, kun alusta asti viitsii opettaa sen kunnollinen remmikäytöksen.

Onhan tuota opetettu, vaan aina se tahtoo vähä riehua ku pitemmän lenkin tekee. :rolleyes:
Jos johdonmukaisesti joka lenkin alusta loppuu pitää huolen, että samoja sääntöjä noudatetaan, ei riehumista tapahdu. Jos tapahtuu, se tarkoittaa vain ja ainoastaan sitä, että jossain kohtaa on lepsuiltu. Jokainen itse kärsii tai on kärsimättä käytöksensä seuraukset, niin kauan kuin koirasta ei ole vaaraa muille, se on oma asia, miten se koira käyttäytyy.

Tilasin Snackyn tyttökalenterin samantien kun näin tämän kuvan. Anni Uusivirta :kuola:

44553_374839909266226_1642995329_n.jpg

Annilla on kyllä hyvät tissit, tietääkseni vielä luomut. Toivon kyllä että olisivat silarit, ei kellään saa olla noin hyviä luomutissejä tollasella kropalla ! Tissikateus... :rolleyes:

Back
Ylös Bottom