Off-topic 24h - Ihmettele maailmaa ja anna keskustelun virrata vapaasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Off-topic 24h – Kaikki mikä ei sovi mihinkään muualle, mutta on pakko sanoa

Meta description: Keskustelua arjesta, ilmiöistä ja randomeista jutuista ympäri vuorokauden – auki kaikelle mitä mielessä liikkuu.

Huomenta, vähän räntää. Toi viinakeskustelu on aina mielenkiintosta, mä oon sitä mieltä että jokaisenlaista taapertajaa tarvitaan. Tylsää jos kaikki olis selvinpäin tai tietty myös jos kaikki olis kännissä.

http://www.iltalehti.fi/uutiset/2012110616292063_uu.shtml

Mä luin tuota, onhan toi ikävä juttu.. Mutta 65v yhdessä saman akan kanssa, mulla on pieni epäilys että mies hihkaisi "JEss.. vihdoin pääsin siitä eukosta eroon!!"

Joo huono vitsi.

EDIT: valittaminen loppuu kun asiat on oikeasti huonosti.

Tuolle säälle kun ei kuitenkaan mitään voi, niin pakkoko on kieriä siinä vitutuksessa ja levittää sitä päivän muillekin osa-alueille? Pfffft

Voihan sille. Pysyy sisällä eikä urputa.

Pahimmat urputtajat eivät ulkoile hyvälläkään ilmalla :D

Tukka vissiin kastuu kun kävelee kolme metriä ulkona yhyy

Totta mulla on fb yks kaveri joka valittaa koko ajan, lisäks se tuntuu kiskovan siideriä helvetisti, käytännössä joka päivä.. MIetin että potkisin sen pois ennenkuin musta tulee alkkis ;)

Piti lisätä että luonnollisesti soon nainen..

Nyt palaveriin lomps.

Tuolle säälle kun ei kuitenkaan mitään voi, niin pakkoko on kieriä siinä vitutuksessa ja levittää sitä päivän muillekin osa-alueille? Pfffft
Ei oo olemassa huonoa säätä vaan väärät varusteet :D

Viime talven hienoimpia hetkiä oli about 10 asteen pakkasessa mielettömässä lumipyryssä fillaroida 10 km lenkki kun ei kaupungilla ollut muita ihmisiä liikenteessä. Hetken sai leikkiä että omistaa kaikki kadut :rock:

Ei oo olemassa huonoa säätä vaan väärät varusteet :D

Viime talven hienoimpia hetkiä oli about 10 asteen pakkasessa mielettömässä lumipyryssä fillaroida 10 km lenkki kun ei kaupungilla ollut muita ihmisiä liikenteessä. Hetken sai leikkiä että omistaa kaikki kadut :rock:

Oikein! Minä en talvella uskalla pyörällä ajaa, mutta toppahousuissa ei paljon vituta seistä asemalla odottamassa junaa, joka ei koskaan tule.

Sen kerran kun unohtaa avata sisäpihan oven väärällä tavalla, niin saa vesi- ja räntäryöpyt suoraan niskaansa oven yläkarmilta. :D Voi veetu tätä aamua...

http://www.iltalehti.fi/uutiset/2012110616292063_uu.shtml

Mä luin tuota, onhan toi ikävä juttu.. Mutta 65v yhdessä saman akan kanssa, mulla on pieni epäilys että mies hihkaisi "JEss.. vihdoin pääsin siitä eukosta eroon!!"

Joo huono vitsi.

Huutonaurut kuvatekstille, jossa Runar valaisee meitä palapelin kokoamisen salaisuudesta! :D
"Usein käy niin, että vasta se viimeinen kokeilemani pala käy"

Harvoinpa sitä enää sen sopivan palan jälkeen kokeilee muita paloja.

Onko PS Storessa mitään oikeasti hyvää peliä ostettavissa? Yritän keksiä saikkuviikolle tekemistä..

Back
Ylös Bottom