Off-topic 24h - Ihmettele maailmaa ja anna keskustelun virrata vapaasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Off-topic 24h – Kaikki mikä ei sovi mihinkään muualle, mutta on pakko sanoa

Meta description: Keskustelua arjesta, ilmiöistä ja randomeista jutuista ympäri vuorokauden – auki kaikelle mitä mielessä liikkuu.

Hups, tuli nukuttua 12 tuntia... Mitä nyt vähän aamuyöstä olin hereillä. Siihen se tämäkin vapaapäivä sitten meni. :jahas:

No vapaapäivänähän sitä just pitääki nukkua, ku on saumat. Tuskaile sitte sen kans ku ei saa nukkua ku on töiaamu. Ja 12tuntiahan on aivan normi vkl yö meikäläisellä. 15 ku posottaa voin jo minäki sanoa että tuli nukuttua paljon ja päivä meni vähä ohi.

:jahas: Mä sentään yritin ja tuli vaan vahva E...

Olen pahoillani, toiset meistä ovat vain syntyneet tuikkimaan :D

Jos yhtään lohduttaa, niin mulla on luonnostaan tosi hyvä kielipää. Mua vaan kiinnosti lukioaikana enemmän espanjan opiskelu kuin ruotsin. Meän ruotsinopettaja kävi melkein tippa linssissä halaamassa mua lakkiaisissa kun se oli niin ihmeissään mun arvosanasta :D

Hyi vittu joku ruotsi... Nukuin lukiossa kaikki 5 ruotsin kurssia ja silti kutosen keskiarvo! Ja en helvetissä kirjottanu sitä ainetta :D C:n paperit tuli lukiosta. Lukematta lukio läpi, mutta tulipahan käytyä.

Olen pahoillani, toiset meistä ovat vain syntyneet tuikkimaan :D

Jos yhtään lohduttaa, niin mulla on luonnostaan tosi hyvä kielipää. Mua vaan kiinnosti lukioaikana enemmän espanjan opiskelu kuin ruotsin. Meän ruotsinopettaja kävi melkein tippa linssissä halaamassa mua lakkiaisissa kun se oli niin ihmeissään mun arvosanasta :D

Oon mä kielimiehiä, mut ei toi ruotsi kamalasti inspiroi myöskään. Englannista vois vääntää sen L:n tos kevääl. Meijän ruotsin opettaja taas on suht kamala nainen, jonka mielestä ruotsi on se ainoa ja kaikkein tärkein aine.

- - - Updated - - -

Hyi vittu joku ruotsi... Nukuin lukiossa kaikki 5 ruotsin kurssia ja silti kutosen keskiarvo! Ja en helvetissä kirjottanu sitä ainetta :D C:n paperit tuli lukiosta. Lukematta lukio läpi, mutta tulipahan käytyä.

Oliko paljon hyötyä jatkon kannalle? :D

Hallintotiedettä, että ne suulliset tulee olemaan varmaan jotain aika kuivaa kamaa. Tosin jos saa pitää siitä mistä haluaa, niin joutuvat varmaan kuuntelemaan esitelmän painonnostosta :D

Aivan aivan... No sen näkee sitte, että saatteko pitää mistä vaan. Kyllä toi ruatti on ainaki itelle ollu sellasta pakkopullaa AINA, että oon kyl onnelline, ettei tarvi sitä enää opiskella :D

J... Eiköhän tuosta ollu. Ei musta raksaduunaria sais kirveelläkään, siks menin lukioon. En myöskään yläasteella tiennyt yhtään mikä musta vois tulla, joten myös siksi menin lukioon. Nyt kait musta pitäs tradenomi tulla, kuhan eka käyn intin altapois ja saan ylipäätään sen koulupaikan :D

Kyllä ei aamulla ihan ollut täydessä ymmärryksessä mille koululle olin menossa ja mitä luokkaa opettamaan. Vaihtui toimipistekin vielä viime hetkellä ja muuta mukavaa. Bussikuskista ei ollut mitään apua, mutta osasinpa silti. Onneksi olen suomalainen nainen, enkä pelkää kysyä tietä jos tuntuu olo erityisen eksyneeltä.

Noista teiän ruotsihöpinöistä tuli mieleen, että nyt on kulunut kaksi vuotta aikaa eeppisestä työreissusta Sveitsiin, joten sen kunniaksi päivän biisiksi:

Viimeksi muokannut ylläpidon jäsen:
J... Eiköhän tuosta ollu. Ei musta raksaduunaria sais kirveelläkään, siks menin lukioon. En myöskään yläasteella tiennyt yhtään mikä musta vois tulla, joten myös siksi menin lukioon. Nyt kait musta pitäs tradenomi tulla, kuhan eka käyn intin altapois ja saan ylipäätään sen koulupaikan :D

Otan osaa. Joo kattoo, jos ite jaksaa hakee amkkii sitte ku joskus valmistuu koulusta, alana landscaping.

Eipä tuota tradenomiakaan vielä missään kirkossa ole kuulutettu, vaan oon kyllä yrittäny miettiä muitaki vaihtoehtoja. Poliisi vois olla kanssa hyvä ammatti, mutta nykyään poliisikoulusta valmistutaan työttömäks..

Tunnin päästä pitäisi olla työpaikalla, kai sitä voisi siis nostaa ahterinsa tästä koneen äärestä ja mennä pukeutumaan. Aamu alkoi oikein kivasti, kello herätti 13.00 ja sen jälkeen olen syönyt aamupalaa pitkän kaavan mukaan ja katsonut SATC:ia koneelta :rolleyes: Jos joku miinus pitää keksiä, niin se, ettei minulla ole autoa käytössä tänään. Joten fillari esiin, onneksi ulkona ei sada !

:jahas: Mä sentään yritin ja tuli vaan vahva E...

Minä en yrittänyt, ja kirjoitin vahvan B:n, vaikka A olisi riittänyt.

Virkamiesruotsissa tavoitteena oli ykkönen, mutta perhana kun tuuletin, kun sieltä tulikin kakkonen. Meikäläinen on ollut ruotsissa aina vähän ylisuoriutuja.

Olen tosin miettinyt, jos alkaisi huvikseen kertailla ruotsia, ja hioisi sen taitoja. Mutta katsoo nyt jaksaako sitten lopulta.

Oon kyllä aikamoinen kodinhengetär. Ajokamoja pesty 2 koneellista, ruokaa tehty ja pakkislaisten joululahjatkin alkaa olla jo tiedossa.

Muutamien henkilöiden kannattaa ens kuussa tarkkailla postiaan:evil:

Vaikka joulu onkin edelleen saatanasta(toim huom)

Töissä... Päättettiin just työkaverin kanssa että nyt alkaa akkavalta! Saavat piiskaa koko apinalauma, pomot mukaan luettuna! :whip: :whip: Ei tästä muuten tule enää yhtään mitään, ansaitsevat kunnon selkäsaunan koko äijälauma, niin huonosti on hommat hoidossa... :D

Ahhahaa, mulle yksi mieskollega kiljaisi tänään ruokapöydässä 'Sovinisti!' kunnes tajusi että ethän sä voikaan olla, sä olet, sä olet, no joku sä olet kun pilkkaat täällä taas miehiä:D Mutta jösses millainen töihinpaluu! Aivan jäätävä päänsärky. Pojat oli säilöneet mulle vähän noita hommia:)

Vittu noita yo-arvosanoja. Ei mitään logiikkaa. 1-10 tai 4-10 tai A B C D E F tai 0-5 tai jotain muuta loogista mielummin. Mullaki jotai kirjaimia tuli mutta emmä niistä mitää tiiä ku aina vitutti kuunnella sitä epäloogisuuden huippua. Joo joo ne on alkukirjaimet jostai latinankielisistä arvosanoista tms. ...Paskaa sanon minä. Tuli lukiotunneilla aikoinaan murhanhimot kaikkia sensoreita ja lehtoreita ja muita kohtaan, millään muullla ei ollu väliä ku sillä helvetin yo-kokeella. Ihan ku se olis ollu joku tulevan elämän korkein huippuhetki. "Täysin ylimainostettua" (bromanin äänellä)

Penkki on paskaa ja 100kg... Ei vittu voinu mennä vieläkää. Vituttaa ku se jää aina niin saatanan pienestä kiinni. Vissiin pitäs noston onnistua täydellisesti, että menis. No onhan tuohon tammikuuhun vielä aikaa.

Back
Ylös Bottom