Off-topic 24h - Ihmettele maailmaa ja anna keskustelun virrata vapaasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Off-topic 24h – Kaikki mikä ei sovi mihinkään muualle, mutta on pakko sanoa

Meta description: Keskustelua arjesta, ilmiöistä ja randomeista jutuista ympäri vuorokauden – auki kaikelle mitä mielessä liikkuu.

One Directionin jäbä on kuosissa.

One-Direction-Topless.jpg

Tää mun toinen duuni sisältää salin respassa asiakkaiden kiusaamista ja aamulla tongin levykaapin nurin josko löytyis jotain soitettavaa. Soittimessa oli nimittäin Usherin levy ja oma reaktio oli luokkaa "hell no!" Toi Avantasia kyl oikeesti vaan tipahti käsiin. Kivaa :)

Eiks sinne vois viedä omaa lättyä? :D

Ulkona on aika Silent Hill sää. Ei uskalla mennä minnekään ettei möröt vie.

Perkeleen kakarat möykkää pihalla. Palkkaan kohta pakkiksen natsit sniper tarkoituksiin.

Ice Age 4 vieläkin katsomatta, vaikka se on pitänyt katsoa viimeisen kuukauden ajan. Jahka tästä kerkiää. Pitää varmaan sekin katsoa vieraskielisillä subeilla, että saa senkin ajan käytettyä hyödyksi.

Joku vois kantaa mut salille, vetää maasta mun puolesta ja kantaa mut ylätaljaan hengaileen ja sieltä Rollsin kautta kotiin. Ihmeen vetelä olo. Huomenna pysyy kone kiinni melkein koko päivän...

Ice Age 4 vieläkin katsomatta, vaikka se on pitänyt katsoa viimeisen kuukauden ajan. Jahka tästä kerkiää. Pitää varmaan sekin katsoa vieraskielisillä subeilla, että saa senkin ajan käytettyä hyödyksi.

Et ole mitään menettänyt, ylivoimaisesti sarjan paskin leffa. Oikein vitutti katsoa se.

Foxy tuntus olevan oikea herkkuperäsin!

Tiesittekö muuten että ketut ovat oikeasti herkkujen perään ja osaavat vaikka hypätä "syliin" niitä hakemaan? Olen kerran nähnyt ja pitihän tuosta ottaa kuva todisteeksi... :D
Kettu!.webp

Joku vois kantaa mut salille, vetää maasta mun puolesta ja kantaa mut ylätaljaan hengaileen ja sieltä Rollsin kautta kotiin. Ihmeen vetelä olo. Huomenna pysyy kone kiinni melkein koko päivän...

Jos joku iso mörkö tekee vetoa niin mahtuisit varmaan siihen jalkojen ja käsien väliin avittamaan irrotuksessa. On niitä vetoja tandemina tehty mutta tuolla tavalla ei varmaan vielä...

Glögiä, Metal: A headbanger's journey ja Global metal. Mahti sunnuntai.

Viimeksi muokannut ylläpidon jäsen:
Back
Ylös Bottom