Off-topic 24h - Ihmettele maailmaa ja anna keskustelun virrata vapaasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Off-topic 24h – Kaikki mikä ei sovi mihinkään muualle, mutta on pakko sanoa

Meta description: Keskustelua arjesta, ilmiöistä ja randomeista jutuista ympäri vuorokauden – auki kaikelle mitä mielessä liikkuu.

Huomentapäivää vaan tännekin.:)

Hyväntahtoinen aurinko kurkisti verhon raosta. Se ei missään tapauksessa ollut vihainen, pikemminkin halusi vain kertoa minulle, että nyt on sunnuntai. Aika velikulta.

Olen lomalla 4.-6.11. Parhaiten minut tavoittaa Silja Serenaden Old Port pubista 10.00-18.00. Palaan OT-threadiin heti lomasta toivuttuani.

Eilen Pearl Harbor, tänään aamupäivällä Kirjeitä Iwo Jimalta ja jos iltapäivällä kattois vielä Rambo ykkösen.

Pakko kyllä puskutraktoroida enempiä hylsyjä välillä pois, on noi IT-konekiväärit laulanu sen verran.

Nyt kannattaa ihmiset olla pirun varovaisia noiden rappusten kanssa kun ovat ihan jäässä. Eilen lähin roudaamaan telkkaria alakertaan ja kas ku oli portaat aivan peilijäässä ja siinä sitte mentii portaat alas ryminällä ja myöhemmin oli perse mustelmilla. Telkkari ei kuitenkaan menny onneksi rikki, olo oli kuin kännissä olisi kaatunut kaljaa läikyttämättä, joskus näinkin päin!

Nyt kannattaa ihmiset olla pirun varovaisia noiden rappusten kanssa kun ovat ihan jäässä. Eilen lähin roudaamaan telkkaria alakertaan ja kas ku oli portaat aivan peilijäässä ja siinä sitte mentii portaat alas ryminällä ja myöhemmin oli perse mustelmilla. Telkkari ei kuitenkaan menny onneksi rikki, olo oli kuin kännissä olisi kaatunut kaljaa läikyttämättä, joskus näinkin päin!

Mistä sä muka kuustoistavuotiaana tiedät miten se kalja läikkyy kännissä ja miten ei?

Eilen Pearl Harbor, tänään aamupäivällä Kirjeitä Iwo Jimalta ja jos iltapäivällä kattois vielä Rambo ykkösen.

Pakko kyllä puskutraktoroida enempiä hylsyjä välillä pois, on noi IT-konekiväärit laulanu sen verran.

Paljon parjattu Pearl Harbor... Itse antaisin elokuvalle 5-tähteä. Visuaalisesta ilmeestä 4,5 ja juonesta 0,5 tähteä.

16v jos kuka sen tietää, kun juostaan poliisia pakoon avonainen pullo kourassa eikä pisaraakaan saa läikkyä, koska siitä kaljasta on maksettu melkein tuplahinta.

- - - Updated - - -

Paljon parjattu Pearl Harbor... Itse antaisin elokuvalle 5-tähteä. Visuaalisesta ilmeestä 4,5 ja juonesta 0,5 tähteä.

Eikö noista pitäisi sitten laskea keskiarvo eikä plussata?

16v jos kuka sen tietää, kun juostaan poliisia pakoon avonainen pullo kourassa eikä pisaraakaan saa läikkyä, koska siitä kaljasta on maksettu melkein tuplahinta.

- - - Updated - - -

Eikö noista pitäisi sitten laskea keskiarvo eikä plussata?

:D pitäisi

Nii mitä teit työkses, kun tollasta on duunipaikan levykaapissa? Tai edes, että duunissa on levykaappi...

Tää mun toinen duuni sisältää salin respassa asiakkaiden kiusaamista ja aamulla tongin levykaapin nurin josko löytyis jotain soitettavaa. Soittimessa oli nimittäin Usherin levy ja oma reaktio oli luokkaa "hell no!" Toi Avantasia kyl oikeesti vaan tipahti käsiin. Kivaa :)

Ja kuka näitä jouluvaloja oikein suunnittelee, eihän näissä ole mitään järkeä!! Jatkopala my ass, sillä mitään pysty edes jatkamaan:jahas:

Mulla taitaa olla jossain tallessa pattereilla toimivat jouluvalot! Saa vähän lisävaloa jos tunkee ne lasipurkkiin pöydälle. Kun ei ole tuota kattovalaistusta koskaan tullut hankittua. :rolleyes:

Ainiin, voisi muuten oikeasti miettiä jonkun sortin "joulupeijaisia" tai vastaavaa miittinkiä sitten lähempänä joulua. ;) Voisin varmaan tuoda täältä jotain pientä tuliaista, joulun aikaan kun on kaikkea herkkua myynnissä... :D

Mulla taitaa olla jossain tallessa pattereilla toimivat jouluvalot! Saa vähän lisävaloa jos tunkee ne lasipurkkiin pöydälle. Kun ei ole tuota kattovalaistusta koskaan tullut hankittua. :rolleyes:

Ainiin, voisi muuten oikeasti miettiä jonkun sortin "joulupeijaisia" tai vastaavaa miittinkiä sitten lähempänä joulua. ;) Voisin varmaan tuoda täältä jotain pientä tuliaista, joulun aikaan kun on kaikkea herkkua myynnissä... :D

Joulupeijaisia? Mitäs siellä tapahtuu? Syödään porot ja hakataan tontut?

Mutta niitä patterilla toimivia ei voi laittaa ulos, laitan ne ruokapöytään. Nyt mulla on sitten ylimääräinen jatko-osa, koska se on niin naurettavasti suunniteltu, että sillä ei todellakaan voi jatkaa niitä valoja, eikä sitä todellakaan myöskään saa tiiliseinään kiinni. Mutta juu, näin täytyy tehdä:) Voitais tehdä vaikka sitä glögi-juustokakkua nyt ainakin, tai suklaakakkua:) Ja ehkä jotain muuta 'pientä':) Tuo ihan mitä tahansa muuta, mutta ei hapansilakkaa:D

- - - Updated - - -

Se luultavasti on universumin tapa sanoa, että joulu on hanurista ja jouluvalot vielä enemmän.

No eipä ole, vaan kuluttajan tapa sanoa että paskat valot oli.

Niin se on pieni maailma että voi huomata yhtäkkiä olevansa samoilla jatkoilla toisen pakkislaisen kanssa ja kirjoitellut tämän kanssa samoihin ketjuihin. :D BUM

Mutta niitä patterilla toimivia ei voi laittaa ulos, laitan ne ruokapöytään. Nyt mulla on sitten ylimääräinen jatko-osa, koska se on niin naurettavasti suunniteltu, että sillä ei todellakaan voi jatkaa niitä valoja, eikä sitä todellakaan myöskään saa tiiliseinään kiinni. Mutta juu, näin täytyy tehdä:) Voitais tehdä vaikka sitä glögi-juustokakkua nyt ainakin, tai suklaakakkua:) Ja ehkä jotain muuta 'pientä':) Tuo ihan mitä tahansa muuta, mutta ei hapansilakkaa:D

Hapansilakkaa en ole vielä onnistunut löytämään täältä, mutta eihän sitä tiedä jos vaikka matkalla Ruotsin puolelta tarttuis sellaistakin mukaan. :D Mutta eihän meidän sitä tietenkään tarvitse syödä, vaan joku muu saa ottaa haasteen vastaan... :evil:

Juustokakku kuulostaa oikein hyvältä. ;) Marsipaania eri muodoissa löytyy täältä paljon, sekä tietysti kaikkea missä on runsaasti suklaata... :kuola:

Back
Ylös Bottom