Off-topic 24h - Ihmettele maailmaa ja anna keskustelun virrata vapaasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Off-topic 24h – Kaikki mikä ei sovi mihinkään muualle, mutta on pakko sanoa

Meta description: Keskustelua arjesta, ilmiöistä ja randomeista jutuista ympäri vuorokauden – auki kaikelle mitä mielessä liikkuu.

Jos kykenisi treenaamaan tosissaan yli 2kk kerrallaan rikkomatta mitään, niin olisi aika mukavaa. Heti kun alkaa kehitys kiinnostamaan niin jostain se loukkaantuminen aina tulee. Toisaalta ihmeen kauan tässä ehjänä pysyinkin ennen tätä viikkoa

Minulla ei ole hetkeen ollut varsinaisia loukkaantumisia, mutta rapistun tasaisen varmasti. Selkä on alkanut taas ilmoittamaan itsestään ja polvia vihloo vähän turhan usein.

Fuuuuu, miten tuliki nukuttua näin pitkään. :wtf: Nyt kiireen vilkkaa siivoamaan ennen leffaseuran saapumista.

Täällä ollaan jo pariutumassa vaikkei ole edes joulu! :thumbs:

Viimeksi muokannut ylläpidon jäsen:
Minulla ei ole hetkeen ollut varsinaisia loukkaantumisia, mutta rapistun tasaisen varmasti. Selkä on alkanut taas ilmoittamaan itsestään ja polvia vihloo vähän turhan usein.

Voisi tietysti alkaa treenaamaan puhtaasti ulkonäköön panostaen, hapottaa jalat laitteilla ja hauikset ristitaljassa kuten hotpants-fitnesshinttailija konsanaan. Mutta kokonaan lopettaminen tulee kyllä siinä rinnalla suunnilleen yhtä houkuttelevana vaihtoehtona

Haistakaa paska treenienne kans, ite en pääse... Olis ollu vielä reisi-giantteja tälle päivälle.

Tajusin muuten tästä, että mulla on ollut viikon niin kurja olo, ettei vieläkään harmita etten pysty treenaamaan, koska ei todellakaan tee mieli sinne salille tässä olossa. Pitäiskö sinne tsykoloogille...

Tuli melko sipulipitosia lihapullia :D

Varo ettet rasitu!

Juu vähennän näin ylikunnon riskiä ja kulutettuja kaloreita. Lehdessä oli tänään muuten tutkimus, että kauhuelokuvia katsomalla voi laihtua :D Nostaa kuulemma adrenaliinia ja näin ollen sydämen syke ja verenkierto kohoavat. Hohdon katsoessa oli porukka kuluttanut jotain 150kcal. Tietty tohon tulee vastaan se, että yleensä tuppaa syömään jotain leffan aikana, mut mä oon niin HC leffagurukin etten syö elokuvan aikana mitään, koska pitää keskittyä katsomiseen...

Kohta vois mennäki kattoo pientä vauvaa! Treenit on jo hoidettu.

Kaks vuotta oon tässä kämpässä asunu ja nyt jotenki siivotessa huomasin, että jääkaapin vieressä on kaappi, jota en oo koskaan avannu. Ei siellä ollu sen kummempaa aarretta, ku pala jotain kukkapaperia. Ihan nauratti hetken.

Back
Ylös Bottom