Off-topic 24h - Ihmettele maailmaa ja anna keskustelun virrata vapaasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Off-topic 24h – Kaikki mikä ei sovi mihinkään muualle, mutta on pakko sanoa

Meta description: Keskustelua arjesta, ilmiöistä ja randomeista jutuista ympäri vuorokauden – auki kaikelle mitä mielessä liikkuu.

Söiskö tänään shaibaa? No toki. Ensin reeneihin, sitten hakemaan sipsit ja dipit. Kunnon punttimimmi, paskamahainen ja pöhöttynyt läski... anteeksi, offikunto on aivan nurkan takana!

Nyt taas ymmärrän miksi yleensä ostan mieluummin kontin sandelssia kuin kontin koffia, vaikka hintaeroa on 7e. Kyllä sitä hyvästä mausta voi tuon 7e maksaa ja vieläpä ilman tunnon tuskia.

E: Kaira, ei nyt kannata ressiä repiä mistään syömisistä. Talviki jo kohta, niin eihän sitä nyt liian laihana talvesta selviä hengissä!

Smirnoff vodkaa löytyisi pullo, mutta sitä jos tarjoaa säynävälle niin sitten meno on ku moukarihäkissä.

Nyt sinne saunaan...
Totta. Parempi kaikille, että jätän votkat juomatta. Mulle kyllä kelpaa Smirnoffkin paremman puutteessa, mutta mieluummin jotain parempaa.

Lorautin vähän Russian Standard Goldia vissyn sekaan. :P Vähän kuin omenanmakuista Wyborowaa joisi...

Kaira, ei nyt kannata ressiä repiä mistään syömisistä. Talviki jo kohta, niin eihän sitä nyt liian laihana talvesta selviä hengissä!

Ai kuulostinko mä jotenki siltä että oon huolissani? Hah. Mä syön just niin paljon just sitä mitä haluan vailla huonon omantunnon häivääkään. Yritän kattoo et protskua ois tarpeeksi, muulla ei oo helvetinkää väliä. Mut kyllähän tollanen offimimmin kunto ois niinku se mihin kaikkien kunnon läskien tulis pyrkiä.

Doing it old-style: ostin cd-levyn. Kaikkia kiinnostaa vitusti.

Mua kiinnostaa. Eikä cd oo mitää vanhaa. Olisit ostanu c-kasetin. Siinä olis jo vähä tyyliä.

Mikää muu ei kiinnostakkaa. Pihallaki on nii märkää ettei millää viittisi lähtee polkemaan kylille kaljalle, mutta kai se on pakko. Onhan sentään perjantaijapoikamies. Kuuleeko joku sinkkuelämän riemunkiljahduksia?

Sauna lämpiää ja olutta on. Minä tarjoan!

En tuu!

Eipä viihti ihan kasettia ku tuppaa kuitenki tulee piuhat pihalle...haahaa, muistetteko? Oi ihana ysäri. Ja vittu että vitutti selvitellä jotain myttyä. Ja sit se kopioiminen, se vasta oliki legendaarista!

Kyllä kasetin ystäviäkin vielä löytyy!

"Vanhemman ajan formaattien ystävänä Kaarle kertoo kolme syytä, miksi C-kasetti on paras musiikkiformaatti?

- Auton soittimeen ei cd mahdu, nauhan venyminen tuo musiikista usein uusia piirteitä esiin ja vaaleanpunaiset Unicefin korvalappustereot hakevat edelleen vertaistaan äänentoistojärjestelmistä!"

Buahahaha!

pandacombo.webp

En saanut isommaksi, sori!

Back
Ylös Bottom