Off-topic 24h - Ihmettele maailmaa ja anna keskustelun virrata vapaasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Off-topic 24h – Kaikki mikä ei sovi mihinkään muualle, mutta on pakko sanoa

Meta description: Keskustelua arjesta, ilmiöistä ja randomeista jutuista ympäri vuorokauden – auki kaikelle mitä mielessä liikkuu.

Kiitti! Ei toi vaihtuminen must vaikuta niihin, joil on jo se kortti ja et se 3 vaiheinen tulis vaan ens vuoden alusta kortin hankkiville... En nyt oo varma ja joku vois korjata, jos oon väärässä.

HUH jos asia on näin! :D Pelottaa jo ajatus kun poliisilaitoksella kehuttaisiin että niin juu tuo kolmasvaihekki suorittamatta!

Kattoisko la casa mudan (the silent house).. on kuulemma pikkusen vastenmielinen elokuva? Halloweenin kunniaksi..

Mitä arvosteluja lukenut niin vaikutti mielenkiintoiselta leffalta, katso ihmeessä ja tule tänne kertomaan oliko hyvä muuvi :)

Juu mä ehdotan vaimolle kun tulee salilta. Voi olla että torppaa.. mutta traileri näytti hyvältä.

Tänää ja huomenna menis yönäytöksenä finnkinossa Dredd 3D :D Aika actionia näytti olevan, vois heittää aivot narikkaan ja mennä kattomaan. Tai sitten Looper, mut siin täytyy taas olla suht kärkkäänä.

Ah, ku mä tykkään viikonlopuista! Kerrankin kuulostaa, että tulossa on rauhallinen sellainen. Salille ja kauppaan vielä!

Doing it old-style: ostin cd-levyn. Kaikkia kiinnostaa vitusti. Laura Närhi on kova. Nyt perehdyn inkiväärikeksiresepteihin omnomnom..

Voisiko joku ystävällinen ihminen tuoda mulle kaupasta jäätelöä?? :) Ei millään jaksaisi raahautua ostoksille enää, mutta taas vaihteeksi tuo kipeä nielu tarvitsisi puudutusta.

Tänää ja huomenna menis yönäytöksenä finnkinossa Dredd 3D :D Aika actionia näytti olevan, vois heittää aivot narikkaan ja mennä kattomaan. Tai sitten Looper, mut siin täytyy taas olla suht kärkkäänä.

Tiedän että Dredd 3D tulee olemaan täyttä kuraa. Mä vaan tiedän.

Edit. Onnittelut vielä inssin läpäisystä!

Doing it old-style: ostin cd-levyn. Kaikkia kiinnostaa vitusti. Laura Närhi on kova. Nyt perehdyn inkiväärikeksiresepteihin omnomnom..

Hyvä ettet imuroi netistä. Se vasta perseestä olis.

No tämän illan ja huomisen pienen tissuttelun. Ei näillä kahden päivän känniä kyllä saa millään. Muista Daiina ostaa pari sidukkaa, että voit rentoutua.

Viime viikolla tuli laivalla rentouduttua ihan tarpeeksi. Viiniä löytyy toki pullo pari, mut en jaksa niihin nyt koskea. Tax-freestä ostettuja suklaita löytyis vielä...

Back
Ylös Bottom