Off-topic 24h - Ihmettele maailmaa ja anna keskustelun virrata vapaasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Off-topic 24h – Kaikki mikä ei sovi mihinkään muualle, mutta on pakko sanoa

Meta description: Keskustelua arjesta, ilmiöistä ja randomeista jutuista ympäri vuorokauden – auki kaikelle mitä mielessä liikkuu.

Harvoin kuulee oikeesti niin paskaa musiikkia että tekee tiukkaa kuunnella loppuu mut nyt kyl toi musta rebekka veti aika pohjat. Ekaa kertaa kuuntelin ku oon onnistunu hyvin välttää tähän mennessä, en olis uskonu että olis noin paska :D
Mun mielestä suunnilleen 1.17-1.20 kohdassa Repen oikealla puolella näkyvän likan tanssi muuvit on jotain uskomatonta. Toltakohan se näyttää kun ite koittaa baarissa tanssia tuhannen päissään?

its_friday_bitches-1138.jpg

Tänään kattomaan uutta bondia. Fuuck yeah!

Muistakaa, että huomenna ei välttämättä kaupat oo auki. ;) Pitää varautua huomiseen vinolla pinolla DVD:tä joita katsella ajankuluksi.

En tiedä mikä päivä huomenna on, mutta pitää varmaan varautua menemällä alkoon jo tänään. Juon siis huomenna vain jos ei ole muuta tekemistä.

have a nice friday bitchees:

Viimeksi muokannut ylläpidon jäsen:
Muistakaa, että huomenna ei välttämättä kaupat oo auki. ;) Pitää varautua huomiseen vinolla pinolla DVD:tä joita katsella ajankuluksi.

Mikä päivä huomenna on? Sandy rantautuu Suomeen?

Taidan kuitenkin ottaa neuvosta vaarin ja hakea Ben & Jerrysiä, olutta, parit DVD:t Filmtownista ja kilon irtsareita. Niillä elän jo melkein huomiseen.

Mutta vasta, kun olen ehtinyt kyykkäillä Gymillä.

ps. Kaveri haasto mut syömään 16 euron juustoa Mäkkäriltä... Saattaa toki olla, että illalla otan haasteen vastaan enkä täten elä huomiseen asti.

HMmmmmmmm. Kahvia. :keskisormi:

Luulin äsken nähneeni viime yönä unta että olin keikalla jossa näytettiin keskisormea kaikille mutta se olikin täyttä totta tuossa viikko sitten. Jännä.

On kyllä hienoa, kun arkena voi vain olla ja kölliä kotona.

Tää on kyllä mun mielestä iha perseestä. Ärsyttää jo valmiiksi joululoma, kun joutuu varmaan pari viikkoa olla tekemättä mitään, käydä vain salilla ja lenkillä. Kyllä arki on parempaa kun saa olla koulussa, menee aika paljon nopeammin.

Tää on kyllä mun mielestä iha perseestä. Ärsyttää jo valmiiksi joululoma, kun joutuu varmaan pari viikkoa olla tekemättä mitään, käydä vain salilla ja lenkillä. Kyllä arki on parempaa kun saa olla koulussa, menee aika paljon nopeammin.

Mihin sulla on kiire kun on tarve saada aika kulumaan nopeammin? Hautaanko?

Back
Ylös Bottom