Off-topic 24h - Ihmettele maailmaa ja anna keskustelun virrata vapaasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Off-topic 24h – Kaikki mikä ei sovi mihinkään muualle, mutta on pakko sanoa

Meta description: Keskustelua arjesta, ilmiöistä ja randomeista jutuista ympäri vuorokauden – auki kaikelle mitä mielessä liikkuu.

Kiva harrastaa tälläisiä 'jännitystä elämään' -aamuja. :D Laittaa mahdollisimman myöhään herätys soimaan ja sitten yritettävä selvitä ajoissa matkaan. :rolleyes:

Hyvää huomenta!

Tämän biisin säestämänä silmät kiinni ja dream on!
[video=youtube_share;Aem9NlKm7BE]http://youtu.be/Aem9NlKm7BE[/video]

Laitetaas ny tänneki huomenbiisi. Oli muuten yöllä niin helvetinmoinen tuuli, että luulin kyllä jonkun puun jo tulevan ikkunasta läpi.

Viimeksi muokannut ylläpidon jäsen:
Kun sais vaihdettua puhtaat - vaan ei valkeat - lakanat sänkyyn, kipaistua suihkun kautta ja nautittua epätavallisen "aamiaisen", ois täysin valmista kamaa pehmoiseen, lämpöiseen, isoon sänkyyn koisuveisaamaan. :haart:

Varma tapa aloittaa huonosti työpäivä. Mulla alkoi koulupäivä sen verran hyvin, että tulin 2h liian aikaisin kouluun.

Sain jo ison termarikupillisen, joten alan pikkuhiljaa muistuttaa ihmistä. Tai vähäkarvaista apinaa.

Hyi hitto kun näin aivan kaameita painajaisia viime yönä, vieläkin vähän pelottaa :(

Samoin, tosin enää ei pelota vaan lähinnä naurattaa noi mun unet... :D Viikonloppuna näin painajaista jossa pelkäsin ihan älyttömästi mustaa kiltävää pientä siiliä, jolla ei ollut edes montaa piikkiä jäljellä (en oikeasti pelkää siilejä)! Ja viime yön unessa peikko, joka näytti halvasta kauhuleffasta napatulta örkiltä, halusi syödä mun lampaan (en omista lammasta)! Pitäsiköhän tuota lääkitystä vähän säätää tai jotain....:rolleyes:

Huh, olipa hirveetä persraiskausta verrattuna slow burniin :D Ite tykkään kuunnella atreyuta salilla. Kannattaa tsekata muutama muuki atreyun kappale, ne on hyviä.

Tässä yks lemppareista!

Viimeksi muokannut ylläpidon jäsen:
Huh, olipa hirveetä persraiskausta verrattuna slow burniin :D Ite tykkään kuunnella atreyuta salilla. Kannattaa tsekata muutama muuki atreyun kappale, ne on hyviä.

Kyllä mä atreyun biisejä kuuntelen. Ensinnäkin toi on ihan vitun hyvä biisi minkä laitoin. ;)

Huhhuh kun on kiirusta nykyään. Ylitöitä paukkuu. Vaihteeksi näin ihan jees.

Yäää, mun kroppa on tehty jostain epäkelvosta materiaalista tai virheellisellä koontikaaviolla. Taas hajalla! (tai sitten mä olen vanha :wtf: ) Ärsyttävää joka tapauksessa. Voisko joskus päästä treenamaan edes kuukauden ilman, että jokin paikka on epäkunnossa.

Yäää, mun kroppa on tehty jostain epäkelvosta materiaalista tai virheellisellä koontikaaviolla. Taas hajalla! (tai sitten mä olen vanha :wtf: ) Ärsyttävää joka tapauksessa. Voisko joskus päästä treenamaan edes kuukauden ilman, että jokin paikka on epäkunnossa.

:( Höh toi on kyllä ikävää. Et sä liian vanha ainakaa voi olla. Mitä nyt rikki? Treenaa niitä mitä voi treenata, mulla on monta liikettä mitä ei kärsi tehdä.

Back
Ylös Bottom