Off-topic 24h - Ihmettele maailmaa ja anna keskustelun virrata vapaasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Off-topic 24h – Kaikki mikä ei sovi mihinkään muualle, mutta on pakko sanoa

Meta description: Keskustelua arjesta, ilmiöistä ja randomeista jutuista ympäri vuorokauden – auki kaikelle mitä mielessä liikkuu.

Se olis sit loma viikko takana ja aamulla viideltä herätys. Onneksi unirytmit on vituillaan, niin ei tartte miettiä nukkumista vielä pariin tuntiin...

Daisuke on kohta paikalla daisuket dörröttäen! höhöhöhöhöhöhööö

Mistäs tiesit, että tulin kotiin juuri nyt? :rolleyes: Home sweet home. Tullut tänään shoppailtua mm. uusi luuri (vielä ku oppis sujuvasti käyttämään). :D Univelkoja pitäis edelleen maksella pois, mutta virkistyin ihan liikaa tuossa käppäillessä ulkona. Telkkarista Bondia jälleen! Ai hitto, vielä ois kellotki kotosalla siirtämättä oikeaan aikaan näköjään... :D

Koti karkki koti. Vähän Hannu ja Kerdu? Örgh

Joo karkkia on tänään diilautunu mun sormien lävitse. :rolleyes: Mut nyt unten maille, muuten nukahan tähän koneen ääreen. :D

Vittu meenaan jo sekoo tähä väsymyksee, monta kuukautta menny unet aivan vituiks..

Joo ei itekkää saanu nukuttuu juurikaa. Tarvis matkustaa taas joku 3h julkisilla tänää et pääsee koululle. :face:

Hyvää huomenta kaikille OT-threadin sankareille.

Pahaa huomenta. Ulkona sataa ja mä oon taas jo toimistolla. Kahvikonekin vittuile mulle ja jouduin ottamaan teetä.

Back
Ylös Bottom