Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Saisinpa mäkin joskus ees tyttöystävän kyykkäämään, mutta ei... Se on niin patalaiska, ku säännöllinen liikunta jäi viime keväänä ku lopetti futiksen.
Ostin tehosekottimen, jokasen wannabe bodarin pakkohankinta. Ensimmäisenä tietenki työnnetään sormi sinne... :P
Eikös sormessa ole paljon proteiinia? Sehän on hyvää bodarisafkaa.
Kävin kaupassa. Ajattelin tehä ruokaa ja rentoutua. Ostin erään jamaikalaisen ystäväni uuttamaa miesmehua.
Syötyäni ajattelin maistaa... Jos ei näy, niin luultavasti rentouduin itteni tuonne sohvan tekstiilien väliin.
katso liitettä 89499

Viikon taukoa liikunnasta, eikä minkäänlaista motivaatiota alottaa. Äkkiä siitä pääsee eroon.
Haaaista kohteliaasti vittu. Mullon ihan hyvä elämä, naista vaille valamis.Et osta. Hommaa elämä.![]()
Kiitos, en osta. BF3 saa riittää.Et tietenkään osta! Ei kukaan sen ostanut ole muuta tehnyt kuin katunut! Täysin keskeneräinen peli, jossa ammutaan kuulapyssyillä. Seuraava peli minkä ostat on bf4, siihen asti pelataan tf2 ja bf3.
Haaaista kohteliaasti vittu. Mullon ihan hyvä elämä, naista vaille valamis.
Kaikkea hapanta kyllä tekee mieli, kuten voimakasta karpalomehua!
Pakko heittää nuo kaupan piparit menemään kun ovat vaan niin pahoja!
Jokainen päivä jolloin en osta herkkuja on voiton päivä.En päättäny. Patukkahommissa tuntuu päivä päivältä vahvemmin, että tää ei oo mun hommaa. Ehkä jos ruinaan itestäni huoltomiehen kys. firmaan niin voin harkita jatkoa.Noh, joko päätit ruveta täyspäiväseks maanviljelijäks?
En päättäny. Patukkahommissa tuntuu päivä päivältä vahvemmin, että tää ei oo mun hommaa. Ehkä jos ruinaan itestäni huoltomiehen kys. firmaan niin voin harkita jatkoa.
Suomessa ei kyllä muusikkona elä ku varmaan promille kaikista, karu fakta.No mulla tuntuu päivä päivältä enemmän että noi rekkahommat ei oo mun hommia mut emmä tiiä mitä vittua mä muuta tekisin. Palkka on hyvä enkä muuta osaa. Täyspäiväseks muusikoks vois ruveta vaikka ei siitä mitää kätee jäiskää, ja kuha nyt olis ees joku (hyvä) bändiki ensin...
Suomessa ei kyllä muusikkona elä ku varmaan promille kaikista, karu fakta.