Uusi startti ja ajomoottorin pulssianturi. Kylläpä nyt pelaa. Ilma oli tänään ku morsian, räntää tuli vaakatasossa.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Treenipäivä. Onneksi niihin ei aivoja tartte, joku on varmaan tehny lobotomian mulle. Täytyy alkaa kirjoittamaan muistiinpanoja, että muistan kaiken tärkeän...
^^Sama. Jalat on jo räjäytetty kasvuun vaikka mielelläni olisin ollut myös henkisesti läsnä. NYT PULLATAIKINAN TEKOON!!!!!
Joskus nää aivot vaan on narikassa ja tänään on sellanen päivä. Loma.
Ei vaan sinun blondius alkaa vihdoin näkymään ;)
Voisko joku selvittää mulle mikä juttu toi käkmänstyle oikeen on? Pitäiskö siinä niinku olla jotain hauskaa vai miksi siitä tehään noita videoita joita tänne sitte laitetaan? Ennoo nimittäin käkmänstailiin törmänny missään muualla ku pakkiksella.
Voisko joku selvittää mulle mikä juttu toi käkmänstyle oikeen on? Pitäiskö siinä niinku olla jotain hauskaa vai miksi siitä tehään noita videoita joita tänne sitte laitetaan? Ennoo nimittäin käkmänstailiin törmänny missään muualla ku pakkiksella.
Eli et oo kuunnellu radiota tai lukenu lehtiä tms. hetkeen?
Kuuntelen radio rokkia koko päivän töissä ja aina ku ajan autolla, eli kuuntelen raariota. Luen myös lehtiä mm. ilkkaa, hs, tm, soundi, inferno. Ja katon uutiset vielä teeveestä päivittäin! Siltikään ei oo käkmänni muualta tuttu ku täältä.
Siinä tapauksessa sun elämä on monia muita onnellisempi, tuo biisi on aivan kamala. Toivottavasti joulupukki unohtaa tänä vuonna viedä lahjat sen tekijälle. Eikä se varmaan soi kun NRJ:llä. Lehdissä en oo nähny siitä mainintaa.
Ei saakeli 0% d-vitskua mun tabuissa, apteekista hakeen uusia. Pistin viemäristä alas..
http://ohjelmat.yle.fi/akuutti/d_vitamiini