Off-topic 24h - Ihmettele maailmaa ja anna keskustelun virrata vapaasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Off-topic 24h – Kaikki mikä ei sovi mihinkään muualle, mutta on pakko sanoa

Meta description: Keskustelua arjesta, ilmiöistä ja randomeista jutuista ympäri vuorokauden – auki kaikelle mitä mielessä liikkuu.

^ Tai kun otat sheikkeristä hörpyn, et sulje korkkia ja vielä sekoittelet lisää. Sitten metsästät tahroja pitkin vaaleita keittiökalusteita...

Ai kamala kun sheikkerissä on valtava suuaukko. Saan aina prodet ympäri kasvoja ja tietty vaalealle paidallekin, kun siitä on niin vaikea juoda..

:kuvia:

Ai kamala kun sheikkerissä on valtava suuaukko. Saan aina prodet ympäri kasvoja ja tietty vaalealle paidallekin, kun siitä on niin vaikea juoda..

Kai laitat sen kannen siihen päälle, missä on tavallaan sitten se pienenmpi suuaukko?

Enpäs ois uskonut, että sheikkerin käyttö aiheuttaa ihmisille tällaisia ongelmia, monta viestiä jo tullut aiheeseen liittyen. Pitäisköhän tänne johonkin tehdä aiheeseen liittyen ihan sellainen opas, samanlainen kun venyttelystäkin on. Siinä vois joku nätti tyttö näyttää miten kyseistä aparaattia tulee käyttää oikein ja lisäksi voisi myös olla jokunen kuva prodet kasvoille saaneesta neitokaisesta ja siihen johtaineista virheistä. Suostuiskohen Mike kuvailee tollaisen...

Kai laitat sen kannen siihen päälle, missä on tavallaan sitten se pienenmpi suuaukko?

Enpäs ois uskonut, että sheikkerin käyttö aiheuttaa ihmisille tällaisia ongelmia, monta viestiä jo tullut aiheeseen liittyen. Pitäisköhän tänne johonkin tehdä aiheeseen liittyen ihan sellainen opas, samanlainen kun venyttelystäkin on. Siinä vois joku nätti tyttö näyttää miten kyseistä aparaattia tulee käyttää oikein ja lisäksi voisi myös olla jokunen kuva prodet kasvoille saaneesta neitokaisesta ja siihen johtaineista virheistä. Suostuiskohen Mike kuvailee tollaisen...

Vaikka Virmajoki siihen esittelemään niitä virheitä? Sellaisen oppaan voisin jopa "lukaista" läpi.

No laitan sen kannen kyllä kiinni, nimenomaa se juomiseen tarkoitettu reikä on liian iso :D Ja lopputulos näyttää yhtä hyvälle, kuin lapsen ensimmäiset kokeilut juoda itse mukista. En laita kuvia, näytän vain porsastelevalle ämmälle.

Plaah, maanantaifiilis tuli vasta keskiviikkona. Lepopaiva treenien suhteen, joten illalla voisi ehka ottaa pari olutta.

Kuinka sä juot vesilasista? Siinähän on vielä isompi reikä.

Nokkamuki luultavasti käytössä, pitääkin laittaa johonkin palautetta, että erikoiskäyttäjille pitäisi olla olemassa nokkasheikkerit jossa siis sellainen tosi kapea nokka missä on pieniä reikiä päässä.

Nii, tai Jennuli vois vaan suosiolla juoda pillillä niin ei tuu sotkua.

how-long-to-sterilize-baby-bottles-300x225.jpg

Huomenta. Vitun vittu ku en jostain tietystä syystä saanu nukuttua joten en heränny herätyskelloon, piti sitte mennä aamupuntille. Ei väkisin.

Mulle esimies vaan narisee kaikesta. Olen ollut pari viikkoa duunissa enka viela osaa kaikkea, yllattavaa... Vertauksena muut kaverit saivat kahden kuukauden koulutuksen duuniin, mulle vaan sanottiin etta rupeahan toihin siita. :D

Ai että tää päivä on ihana nyt täällä kysyttiin koska meen kisaamaan :) Kohta koulutukseen ja sit treenaan.

ps. mähän sanoin että mun päiväni on tänään hyvä :D

Lääkäriä odotellessa... Vielä pari tuntia venailla mut jospa tää asia lähtis taas etenemään kohti helpotusta.

Back
Ylös Bottom