Off-topic 24h - Ihmettele maailmaa ja anna keskustelun virrata vapaasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Off-topic 24h – Kaikki mikä ei sovi mihinkään muualle, mutta on pakko sanoa

Meta description: Keskustelua arjesta, ilmiöistä ja randomeista jutuista ympäri vuorokauden – auki kaikelle mitä mielessä liikkuu.

Ei ollut punaista, kevyt maitoa. Punainen maistuu ihan kermalta. :P
No nyt kyllä Fuxi heittää legendaa! :D

Yhessä kananmunassa on noin 80 kcal.

Edit.

Punainen maito on ainut maito jota kannattaa juoda.

En heitä. Tapanani ei ole valehdella kuntosalimaailmaan liittyvistä asioista. Asia on vakava. Eihän tuommonen 30 kappaletta ole mitään. Kuusi kappaletta kun veti kerralla, niin eihän siitä tule kuin 5 annosta.

Punainen maito on ainut maito jota kannattaa juoda.

En heitä. Tapanani ei ole valehdella kuntosalimaailmaan liittyvistä asioista. Asia on vakava. Eihän tuommonen 30 kappaletta ole mitään. Kuusi kappaletta kun veti kerralla, niin eihän siitä tule kuin 5 annosta.

Mikä on perusteluna tälle väitteelle? Punastakin on tullut juotua, mutta en nykyään juo maitoa niin paljon kuin ennenvanhaan.

Ok, paljon sait rasvaa kerralla, mutta kananmunassa on vain hyviä luonnollisia rasvoja.

Mikä on perusteluna tälle väitteelle? Punastakin on tullut juotua, mutta en nykyään juo maitoa niin paljon kuin ennenvanhaan.

Ok, paljon sait rasvaa kerralla, mutta kananmunassa on vain hyviä luonnollisia rasvoja.

Uskoisin että se on lähimpänä sitä "oikeaa" maitoa. Kevyt, ja rasvattomat maidot on niin prosessoituja, jotta itse pysyn niistä erossa.

Hyvä video noista maito vaihtoehdoista:

Oikeasti en tiedä mitään tieteellistä pohjaa tuolle. Koitan vaan vältellä kaikkea kevyt paskaa. Ainut poikkeus jota joskus syön on kevyt jauheliha. Nykyisin tosin olen siirtynyt tuohon paistijauhelihaan.

Viimeksi muokannut ylläpidon jäsen:
Uskoisin että se on lähimpänä sitä "oikeaa" maitoa. Kevyt, ja rasvattomat maidot on niin prosessoituja, jotta itse pysyn niistä erossa.

Oikeasti en tiedä mitään tieteellistä pohjaa tuolle. Koitan vaan vältellä kaikkea kevyt paskaa. Ainut poikkeus jota joskus syön on kevyt jauheliha. Nykyisin tosin olen siirtynyt tuohon paistijauhelihaan.

Samalla linjalla noiden kevyt-tuotteiden kanssa. Sanan kevyt, tilalle pitäisi vaihtaa paska.
Pitänee ottaa punainen maito käyttöön.

Yllättävän hyvin kulki reeni noinkin rankan viikonlopun jälkeen :D Ihme tiistai muutenkin ollu... Yleensä nää on mulle viikon paskimpia päiviä, mut oon ollu happy happy joy joy koko päivän! Mullahan on prkl työviikkokin jo puolivälissä... HAHA :D Viikonloppua odotellessa! Sekoboltsi iskee taas :hyper:

Ei ole todellista. Miten se nyt noin voi mennä.

1516885.webp

Miten olis uudet jaot?

Meinas tulla kakka. Ei tullutkaan.

Mulla taas tuli 'muhkea mureena" hyvä ettei mennyt pönttö tukkoon, no tommosta ranteen paksuista. Periaatteesa toi oli kyllä hybridi teflonin kanssa koska luisti hyvin ja edes ekaan paperiin ei jäänyt pienentikään tahraa.

edit. Tää on Amerikkaa, kengät jalassa sisällä. Pitäähän näitä vähän juhlia.

Jo toka kerta vähän ajan sisään kun umpikänninen spuge sanoo bussissa "Sä oot varmaan punttiäijä" - päivän kohokohta! :D
Siis jopa umpikänniset spurgut huomaa, että oot käyny salilla... :rolleyes: Uskon myös, että sokeat mummot näkevät, että olet joskus puntteja nostellut, senkin lihasvuori!

Räkkivedot polvista, 2x15 230kg. Jea Badiii. Vähän voi olla huomenna putket jumissa.
Tarkennetaan. Ei ollu ihan puhtaita jos mietitään latsien kannalta, mutta trapsit ja putket sai kyytiä. Treenistä aikaa 1h 20min, nyt jo selkä kipeenä. Tehdään sitten giant-viikoilla puhtaasti ja tuntuma latseilla, välillä on kiva ryskätä vähän isommastiki :)

- - - Updated - - -

Siis jopa umpikänniset spurgut huomaa, että oot käyny salilla... :rolleyes: Uskon myös, että sokeat mummot näkevät, että olet joskus puntteja nostellut, senkin lihasvuori!
Samaa mieltä. Sen verran mitä oon kuvia/videota nähny, niin vaikka eqqu olis väärinpäin makuupussissa siitä näkee että puntilla on käyty.

Voi perseensuti sentään. Olis ollu lenkkipäivä, mutta en tiiä kehtaako tässä lähteä juoksemaan, kun toinen polvi on vähän kipuillu tänään. Ja huomenna pitäs kyykkyäkin pystyä tekemään.

Parin kuukauden päästä ois muuten joulu aika lähellä... Tuli mieleen kun törmäsin tähän :wtf: videoon, olinkin jo unohtanut tontut ja kulkuset... :D

Viimeksi muokannut ylläpidon jäsen:
Back
Ylös Bottom