Off-topic 24h - Ihmettele maailmaa ja anna keskustelun virrata vapaasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Off-topic 24h – Kaikki mikä ei sovi mihinkään muualle, mutta on pakko sanoa

Meta description: Keskustelua arjesta, ilmiöistä ja randomeista jutuista ympäri vuorokauden – auki kaikelle mitä mielessä liikkuu.

Herttainen rakkauslaulu (Eminem-teemaa)

Viimeksi muokannut ylläpidon jäsen:
Starttirele vittuili tänään. Korjaantui kevyehköllä hakkaamisella. Kyllä vanhat konstit on aina niitä parhaiten toimivia.

Starttirele vittuili tänään. Korjaantui kevyehköllä hakkaamisella. Kyllä vanhat konstit on aina niitä parhaiten toimivia.

Orionikin lähti aina paremmin käyntiin kun koputteli harjanvarrella pariin otteeseen konepellin alle. Mulla alkaa olla siitä autosta jo lähes nostalgisia "ihan hyvä autohan se oli" -fiiliksiä.

Happening on kylla eeppisen paska leffa, suosittelen kaikille.

Munki on ollu tarkotus kahtoa Happening, mutta sitä on haukuttu niin paljo, etten tiiä, vihtinkö tuhlata siihen kolmea euroa... Happening - a movie where nothing happens!

Orionikin lähti aina paremmin käyntiin kun koputteli harjanvarrella pariin otteeseen konepellin alle. Mulla alkaa olla siitä autosta jo lähes nostalgisia "ihan hyvä autohan se oli" -fiiliksiä.

Mä muistelen että kopauttelit sitä joskus myös lekalla.

Mutta joo, vähän samankaltainen ongelma oli kyseessä.

Happening on ihan absurdi, itse ainakin nauroin enemman sita katsoessa kun keskivertokomedian parissa.

Munki on ollu tarkotus kahtoa Happening, mutta sitä on haukuttu niin paljo, etten tiiä, vihtinkö tuhlata siihen kolmea euroa... Happening - a movie where nothing happens!

Se tulee tänään telkkarista. Roplem soulved. Is end.

Mä muistelen että kopauttelit sitä joskus myös lekalla.

Mutta joo, vähän samankaltainen ongelma oli kyseessä.

Joo. Pyöräkuormaajallakin kopauttelin. Se oli hieno päivä. Värit palasivat maailmaan hetkeksi.

Voi voi. Ei ne oo bemmit sen parempia ku 20 vuotta vanhat Orionitkaan. BÖHÄHÄ!

Joo. Pyöräkuormaajallakin kopauttelin. Se oli hieno päivä. Värit palasivat maailmaan hetkeksi.

Voi voi. Ei ne oo bemmit sen parempia ku 20 vuotta vanhat Orionitkaan. BÖHÄHÄ!

No nyt meni jo vähän överiks. Ja jos viittasit tuolla mun bemariin, niin sitä ei ole ollut enää muutamaan kuukauteen... Vaihtui uuteen koslaan.

No nyt meni jo vähän överiks. Ja jos viittasit tuolla mun bemariin, niin sitä ei ole ollut enää muutamaan kuukauteen... Vaihtui uuteen koslaan.

Jaa. En mä oikeen pysy perillä mitä vehkeitä sulla on kun tuota... kun ei mua oikeastaan kiinnosta. Aina sulla jotain vehkeitä on jotka on koko elämä ja puolet lisää.

Back
Ylös Bottom