Off-topic 24h - Ihmettele maailmaa ja anna keskustelun virrata vapaasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Off-topic 24h – Kaikki mikä ei sovi mihinkään muualle, mutta on pakko sanoa

Meta description: Keskustelua arjesta, ilmiöistä ja randomeista jutuista ympäri vuorokauden – auki kaikelle mitä mielessä liikkuu.

...tai ihan mikä tahansa ketjuhässäkät, joista jengi jaksaa töissäkin jauhaa. Haahaa, ihan ku aikoinaan s.postissa kiertäneet surkeat powerpointvedokset...100 tapaa käyttää banaania tms.

Sain varmaan jonkun aivostroken ku en tajua tenttikirjasta mitään...blääh! Etsin vastauksia kahvista...

Facebookissa vituttaa kaikista eniten ne sataan kertaan kopioitavat emoilulässytykset millä porukka hakee huomiota.

Just tän takia en ole siellä ärsyttämässä itseni. Yks kerta luin päivityksen että "yritin itsemurhaa" who cares jos mä aion tappaa itteni en siitä kaikille kuuluta!

Johtuukohan se tästä syksystä, että tuntuu koko ajan kaikki asiat vaan ottavan kupoliin. Lomankin ensimmäinen päivä vasta menossa ja oon jo valmiiksi suhteellisen kypsä.

Jotain piristys ruisketta tähän viikkoon kaipaisi, jotain mitä odottaa.

Hyva ruoka oli hyvaa. Nyt on ahky olo. Pitas jattaa noi perunat syomatta, tietaa etta jossain vaiheessa on taas vaikeuksia pitaa silmia auki...

- - - Updated - - -

Johtuukohan se tästä syksystä, että tuntuu koko ajan kaikki asiat vaan ottavan kupoliin. Lomankin ensimmäinen päivä vasta menossa ja oon jo valmiiksi suhteellisen kypsä.

Jotain piristys ruisketta tähän viikkoon kaipaisi, jotain mitä odottaa.

Keleilla on ainakin vaikutusta. Ma olen yhta hymya, taalla tsekeissa oli viela viikonloppuna +20 ja arska paistaa, vaikka nyt taas onkin aika vilpoista. Suomessa tahan aikaan mulla on jo se sateen ja pimean aiheuttama masennus ja vasymys paalla. Ei jaksa tehda mitaan ja jatkuvasti vahan sellainen krapulamasennus paalla, vaikke ei edes dokais.

Vittu. Saatana. Perkele. Hevonperse. Siantussu.

Minäkin sinua :haart:

On muuten oikein hyvä viikko tulossa. Treenit alkoi taas, keskiviikkona leffaan, torstaina ratkaistaan ultimaattinen Trivial Pursuit -mestaruus ja lauantaille on parikin eri hilipatipippantippantaa -juttua. Ainakin jotkut alkukestit jonku botskireissun yhteydessä ja illalla pitäis vetää GI Janet päälle ja lähtee naamiaisiin. Kivvoo! Töitä ei oo kyllä tälle viikolle tiiossa mutta hölömönkö väliä kun muuten on varsin hyvillä mielin :)

Syksyn ensimmäinen ja luultavasti myös ainoa aurinkoinen ja kaunis päivä. Auton syyspesu ja vahaus suoritettu. Sais pakkanen ja lumi tulla ni pääsis vaihtamaan talvitassut vielä alle. Nyt salille selkää rankaisemaan, niin ei tarvi pariin tuntiin kuunnella naapurin manneperheen kersan jatkuvaa rääkymistä. :curs: Illalla ohjelmassa vielä tenttiin lukua. Ai miten kivaa! :rolleyes:

Kyl se juu kummasti helpottaa töissä ollessa ajattelutapa.

Vittu vielä viis tuntia, tää on perseestä.
Se ei toimi. Yritin ajatella tänään:

Vittu enää viis tuntia, tää on melko perseestä.
Autto kummasti.
:)

Back
Ylös Bottom