Off-topic 24h - Ihmettele maailmaa ja anna keskustelun virrata vapaasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Off-topic 24h – Kaikki mikä ei sovi mihinkään muualle, mutta on pakko sanoa

Meta description: Keskustelua arjesta, ilmiöistä ja randomeista jutuista ympäri vuorokauden – auki kaikelle mitä mielessä liikkuu.

Laittaisin 'Unlike' jos pystyisi. :jahas: Ei huvita jäätyneet maat ja liukkaat pyörätiet.

Huomenia. Sunnuntait on rattoisia. :)

Samaa mieltä ton lumihiutale asian kanssa. Ei jaksa tota kylmää ja pimeetä ja liukasta ja kylmää. Kaiken lisäks kohta tulee vielä se itse saatana eli joulu... :jahas:

Samaa mieltä ton lumihiutale asian kanssa. Ei jaksa tota kylmää ja pimeetä ja liukasta ja kylmää. Kaiken lisäks kohta tulee vielä se itse saatana eli joulu... :jahas:

Sitten kannattaa varmaan muuttaa toiseen maahan jos oikein kovasti ketuttaa lumi ja kylmä.

Se kylmyys ja lumi on siinä just parasta! "Ei ole olemassa huonoa säätä, on vain olemassa huono vaatetus." Vai miten se nyt meni. ;)

Muah. Jyväskylässä havaittu talven ensimmäiset lumihiutaleet.

katso liitettä 89141

Yks työpäivä...

17102012276.webp

success_baby.webp

Oon kyllä kesäihminen henkeen ja vereen, vituttaa aina talvi mut nyt kyllä toivon et tulis lunta ja pakkasta, ei vittuakaan kiinnosta nää vesikelit.

Sitten kannattaa varmaan muuttaa toiseen maahan jos oikein kovasti ketuttaa lumi ja kylmä.

Nii kai pitäiski, mut ei oo varaa ja opiskelu toises maassa maksaa perkuleesti. Ja Suomes on muuten kaikki suht hyvin paitsi tää ilmasto.

Se kylmyys ja lumi on siinä just parasta! "Ei ole olemassa huonoa säätä, on vain olemassa huono vaatetus." Vai miten se nyt meni. ;)

Mut en tykkää vuorautua niinku joku eskimo. Sit on kankee olo ja pukeutumises ja riisumises menee jumalattomasti aikaa. T-paidas ja farkuis on hyvä olla.

^no sittenhän tää oli aivan sun unelmien kesä!

^no sittenhän tää oli aivan sun unelmien kesä!

Lämpötilojen puolesta oli kyllä hyvä kesä! Vettä ois saanu pikkasen vähemmän sataa, mutta ei sekään nyt loppujen lopuks älyttömästi haitannu. Ja kunnon talvi on mahtavaa, kuukauden sisään sais olla jo lumi maassa.

Ihan hyvä siitä tuli, vaikka teude niin epäilevästi suhtautuikin.

11135281.webp

Vaikka hieman pieniä naarmuja onkin:jahas:

^^Ai pikkasen vähemmän:lol2: Olishan se ollut selkeetä plussaa, jos olis esim kahtena päivänä paistanut:lol2:

^^Ai pikkasen vähemmän:lol2: Olishan se ollut selkeetä plussaa, jos olis esim kahtena päivänä paistanut:lol2:

Haha paistohan se aurinkoki jonkun verran. Tosin niinäkin aurinkoisinakin päivinä varmaan jossain vaiheessa sato :D

Aina nälkä ja koko ajan jano. Hitsi ku kerkeis jossai välissä edes vähä kattomaan salin otteluharjotuksia...

Ootko kokeillu laskee paljo juot vettä pvä? Mulla on semmonen älykäs puteli, se laskee tarkkaan juodun määrän. 3,5l on älytön määrä.. en oo eläessäni moisia määriä juonu ja 4-5l pitäs juua.. Ne loput tulee treeneissä 3-4dl, palkkari saman verran ja yks prodejuoma klo 16 eli siinä noin yhteensä litra. 4,5l siis /pvä.

Ootko kokeillu laskee paljo juot vettä pvä? Mulla on semmonen älykäs puteli, se laskee tarkkaan juodun määrän. 3,5l on älytön määrä.. en oo eläessäni moisia määriä juonu ja 4-5l pitäs juua.. Ne loput tulee treeneissä 3-4dl, palkkari saman verran ja yks prodejuoma klo 16 eli siinä noin yhteensä litra. 4,5l siis /pvä.

Mä vedän normi treenipäivänä 6 litraa vettä ja siihen sitten vielä palkkari ja treenijuoma sekä teet nii juotua ehkä 9 litraa päivässä nesteitä yhteensä. Koko aika joutuu ramppaamaan kusella.

Mä vedän normi treenipäivänä 6 litraa vettä ja siihen sitten vielä palkkari ja treenijuoma sekä teet nii juotua ehkä 9 litraa päivässä nesteitä yhteensä. Koko aika joutuu ramppaamaan kusella.

Ei helv.. miten pystyt? Mulla maha pömppää kuin GH gut koko ajan tuon juomisen kans.. ehkä mul vaan on GH gut? :(

Back
Ylös Bottom