Off-topic 24h - Ihmettele maailmaa ja anna keskustelun virrata vapaasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Off-topic 24h – Kaikki mikä ei sovi mihinkään muualle, mutta on pakko sanoa

Meta description: Keskustelua arjesta, ilmiöistä ja randomeista jutuista ympäri vuorokauden – auki kaikelle mitä mielessä liikkuu.

No, ei mulle käyny kuitenkaan samalla lailla ku työkaverille, jolla vaativuusryhmä oli noussu pari luokkaa, mutta henkilökohtainen osuus oli tippunu useamman prosentin... Muutaman sentin oli palkka noussu vaan. :rolleyes:

Mä tarkotin kyllä joitain muita senttejä, mutta oikeestaan parempi ettet hoksannukkaa :D

Kiitos ideasta. Taidankin samantien lähteä tsekkaamaan mänttien livekunnon -->

Kannattaa, mäki tarkastan sitte marraskuus ku ovat täälä.

Minua rassaa mikäli ihmisillä on niin paskoja kuulokkeita että ne päästävät musiikin läpi. Ainakin silloin kun itse olen kuunteluetäisyydellä ja musiikki on huonoa. Tässä junassa vieressäni istui äsken henkilö, joka kuunteli skullcandyillään backstreet boysia, elastista ja antti tuiskua. Kuulin jokaisen sanan, ja muut lähellä istuvat katselivat vaivaantuneena kattoon kun viereiseni typy ei tajunnut että KAIKKI kolmen metrin säteellä kuulevat mitä hän kuuntelee :face:

Jöö. Rautalangasta väännettynä siitä, että sun senteillä 55senttiä on suhteessa enempi ku vaikka mun senteillä.

Eniten tienaa ne, jotka ei tee töitä... :jahas:

Ja ne jotka ei tee mitään eivät tee myöskään virheitä. Eli voivat olla hyvinkin arvokkaita henkilöitä firmalle.

Ihan järkyttävän kiireinen ilta ollut, vihdoinki saa istua pariksi sekunniksi syömään ja hengähtämään. :dance:

Viimeksi muokannut ylläpidon jäsen:
Just soi ovikello ja mietin mikä siellä tähän aikaan voi olla, kun Jehovien ja pölynimurikauppiaidenkin luulisi jo olevan viikonloppua viettämässä. No siellähän onkin yläkerran ukko joka tuijottaa mua hetken ennen kuin tajuaa tilanteen: "Sori, väärä osoite...". Äkkiäkös sitä kerroksesta erehtyy, ainakin jos perjantaipullo on korkattu jo hyvissä ajoin.

Tuollaista tapahtuu. Yläkerran naapuri on käynyt useammankin kerran käynyt hinkkaamassa avaimella minun asunnon oven lukkoa. Yleensä viikonloppuisin vähän keskiyön jälkeen :D

Just soi ovikello ja mietin mikä siellä tähän aikaan voi olla, kun Jehovien ja pölynimurikauppiaidenkin luulisi jo olevan viikonloppua viettämässä. No siellähän onkin yläkerran ukko joka tuijottaa mua hetken ennen kuin tajuaa tilanteen: "Sori, väärä osoite...". Äkkiäkös sitä kerroksesta erehtyy, ainakin jos perjantaipullo on korkattu jo hyvissä ajoin.

Lomalla heräsin päikkäreiltä hirveään rytinään ja paukkeeseen. Yläkerran äijä oli ollu vähän terassilla ja oli huoneistoonsa menossa, mutta väärä kerros.. Olin varma että ovi irtoo just nyt, mutta kyllä se kesti sen verran että ehdin avatakin..

Vhittu mul on tylsää selaan noita pakkiksen epätoivoisia treffi-ilmotuksia :D tääkin on suht kuollu thread taas täks illaks varmaa

Haluan laittaa vielä yhen biisin iltaanne vauhdittamaan. Kuis perjantaivillit sujuu? Oli pakko sortua yhteen lasiin kuoharia... :rolleyes:

Viimeksi muokannut ylläpidon jäsen:
Eiköhä se oo parempi mennä nukkumaan ja alottaa huomenna aamusta operaatio viisi kuukautta tiukkaa juoksutreeniä ja alkuun jumppa-voima-perussetit. Perjantai-illat on masentavia.

mitäs porukat on mieltä kun toi james cameron meinaa julkasta terminator 2 3d:nä teattereihin. musta se on ihan perseestä mut oishan toi t2 kiva nähä teatterin iso screenil

Back
Ylös Bottom