Off-topic 24h - Ihmettele maailmaa ja anna keskustelun virrata vapaasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Off-topic 24h – Kaikki mikä ei sovi mihinkään muualle, mutta on pakko sanoa

Meta description: Keskustelua arjesta, ilmiöistä ja randomeista jutuista ympäri vuorokauden – auki kaikelle mitä mielessä liikkuu.

Lukulasit auttoi itsellani. Aikasemmin vasyi silmat niin etta tyopaivan jalkeen ihan pyorrytti, nyt lukulasien kanssa ei mitaan ongelmia. Suosittelen optikolla kayntia, ei maksa mitaan.

Joo kai sitä on tullu niin vanhaksi jo, että tarvii lasit hommata. Ei mulla ennen ole muistaakseni silmät väsynyt. Tarvii käydä opitkolla kun pääsee taas takaisin Suomeen, kallis reissu siitä kumminkin tulee.

Joo kai sitä on tullu niin vanhaksi jo, että tarvii lasit hommata. Ei mulla ennen ole muistaakseni silmät väsynyt. Tarvii käydä opitkolla kun pääsee taas takaisin Suomeen, kallis reissu siitä kumminkin tulee.

Mulla toi naon heikkeneminen tapahtui tyyliin vuodessa, eli todella nopeasti. Aikaisemmin ei mitaan ongelmia, sitten yhtakkia alkoi silmat vasya. Kun sain lasit niin fiils oli kun olisi siirtynyt HD resoluutioon. :D Muistaakseni joku 150egea maksoi mun lasit, ei paha hinta siita etta paasi noista ongelmista eroon.

Lisaksi karsin satunnaisesta paansarysta joka myos katosi kun hommasin lukulasit.

Ei munkaan työporukassa vikaa ole, en vaan halua vapaa-aikaani(kin) käyttää heidän kanssa oleiluun...!

Ihan sama vika! Mutta varsinkin kun on itse toimittajalla töissä, niin tuntuu että se asiakas loukkaantuu. Mutta mitä järkeä on järjestää saunailtoja, jos porukassa on 3 naista ja 20 miestä?? Saan tästä joka kerta ongelman, kun ei yhtään kiinnosta mennä. Mutta nyt olen skipannut niin monta kertaa peräkkäin, etten tiedä kehtaanko enää. Kai se on pakko tällä kertaa mennä, mutta ajattelin autolla käydä siellä syömässä, en sauno, enkä lähde baariin, menköön keskenään.

Ai juma mikä olo. Burana, Duact, Battery ja kahvi on aika hyvä survival-setti...

Mulla toi naon heikkeneminen tapahtui tyyliin vuodessa, eli todella nopeasti. Aikaisemmin ei mitaan ongelmia, sitten yhtakkia alkoi silmat vasya. Kun sain lasit niin fiils oli kun olisi siirtynyt HD resoluutioon. :D Muistaakseni joku 150egea maksoi mun lasit, ei paha hinta siita etta paasi noista ongelmista eroon.

Lisaksi karsin satunnaisesta paansarysta joka myos katosi kun hommasin lukulasit.

Kaverilla oli ihan samoja oireita. Mulla ei mitään päänsärkyjä ole vielä ainkaan ilmennyt. Elokuvia sun muita sarjoja pystyy hyvin kyllä seuraamaan tuntitolkulla, mutta jos tarvii lukea tekstejä niin siinä tuntuu silmät väsyvän.

Nyt vois lähtee etsimään tuolta kaupungilta jotain syötävää (kebabbia) :kuola:

Kyllä tää tiskien tiskaaminen saman tien ruokailun jälkeen on nerokas idea. Mutta jos kerrankin luisuu ruodusta, niin pian on taas vino pino tiskattavaa kertynyt. Täytyy siis pysyä tiukkana!

Tuo Välittömän Tiskaamisen Periaate (VTP) on kyllä erittäin toimiva, jos vain itsekuri riittää sen toteuttamiseen. Ei mee monta minuuttia aikaa kerrallaan ja pysyy kööki siistinä. Tiukkana pysyminen on hyvä juttu :D (Koskee myös keittiöhommia)

Tartteeko siitä mihinkään sitten nousta? :D Vois vähän venytellä reisiä eilisen treenin jäljiltä, sen verran juntturassa ne mullakin on.

Ja kyllä tarttee jos täällä töissä tulee jotain juttua mut ei sitä kyllä ikinä tuu niin pysyn tässä. :D Minä en ainakaan rupee venytteleen kun se on yhtä helvettiä sillon kun jalat on ihan jumissa :itku:

Ja kyllä tarttee jos täällä töissä tulee jotain juttua mut ei sitä kyllä ikinä tuu niin pysyn tässä. :D Minä en ainakaan rupee venytteleen kun se on yhtä helvettiä sillon kun jalat on ihan jumissa :itku:

Kyl se on välillä pakko venytellä. Etureidet oli niin jumissa jo eilen illalla, että kiristi polvesta ja piti jo silloin venytellä. Samoin jos alaselkä ja takareidet on tarpeeksi jumissa niin on elämä aika kurjaa. Ja ois mukava päästä syväkyykkyyn vielä ensi viikollakin ja sitä seuraavalla kerralla, joten senkin takia ihan suotavaa vaikka en mäkään tälle oikeen syty. Ja istuminenhan vasta tekeekin kipeetä, jos on yhtään kovempi tuoli ja perse jumissa.

Vitsi ku pitäis mennä pyykkiä pesemään, mutta täs talossa on niin pelottava siivooja et pitäis vähintää joku lyömäase ottaa mukaan. Oon vielä tosi usein törmänny siihen tuolla pyykkituvassa. Se näyttää ihan siltä, että hetkenä minä hyvänsä hyökkää kimppuun ja repii kurkun auki.

Tuo Välittömän Tiskaamisen Periaate (VTP) on kyllä erittäin toimiva, jos vain itsekuri riittää sen toteuttamiseen. Ei mee monta minuuttia aikaa kerrallaan ja pysyy kööki siistinä. Tiukkana pysyminen on hyvä juttu :D (Koskee myös keittiöhommia)

Minäkin ajattelin aikoinaan, että pitää tiskata heti astiat ettei tiskipöytä täyty.

Ei.

Astianpesukoneen saatuani ajattelin, että nythän pysyy tiskipöytä puhtaana kun astiat voi suoraan laittaa koneeseen.

Ei.

Mä tiskaan aina heti, mua hermostuttaa tiskit. Mulla on varmaa jokin pakkoneuroosi, eikä tuo ole todellakaan ainoa..

Vitsi ku pitäis mennä pyykkiä pesemään, mutta täs talossa on niin pelottava siivooja et pitäis vähintää joku lyömäase ottaa mukaan. Oon vielä tosi usein törmänny siihen tuolla pyykkituvassa. Se näyttää ihan siltä, että hetkenä minä hyvänsä hyökkää kimppuun ja repii kurkun auki.
Mä voin tulla mukaan suojelemaan sua. Viime viikonloppunakin mua oltiin palkkaamassa personal bodyguardiksi, räyh!

Mulla on talla hetkella kaksi lautasta, kaksi lasia ja muutaman haarukat ja veitset. Tiskia ei paase kertymaan kun ei ole astioita. :D

Oonkohan mä kuinka vakavasti sairas, ku ei yhtää huvittaisi juua tänään alkkoholia?

Ma en ole enaa juur dokaillut, kaljaa tulee kylla juotua mutta silla tavalla etta tolkku pysyy ja aamulla kun heraa niin ei tarvitse krapulaa potea. Ei toi bilettaminen ole ikina muutenkaan kiinnostanut, paljon siistimpi kayda tsekkailemassa bandeja ja sitten jarkevissa ajoissa himaan.

Mä tiskaan aina heti, mua hermostuttaa tiskit. Mulla on varmaa jokin pakkoneuroosi, eikä tuo ole todellakaan ainoa..
Silloin kun ei ollut astianpesukonetta, mulla oli melkolailla pakottava tarve tiskailla jo kesken syönnin sitä mukaa kun joku astia jäi "turhaksi"...
Todella raivostuttavaa. Nyt mä latailen niitä koneeseen sitä mukaa kun vaan syömisen lomassa niitä likaisia vapautuu..! Ja kihisen mielessäni kun mies jättää likaisia astioita tiskialtaaseen... :D Koskaan en oo sanonut kyllä siitä mitään, lataan ne vaan hiljaa koneeseen.

Back
Ylös Bottom