Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Rauhoitu, rauhoitu ja jätä se nenä rauhaan.Nenä repee kohta kun tonkii niin raivokkaasti.
Juomattomuus tuntuu olevan joillekin hirvee ongelma. Sit joutuu koko illan kuunteleen että juo nyt ees yks :jahas: Sen kerran siis kun on päättänyt olla ihan selvinpäin :D
Yks viikonloppu käytiin tyttöjen kanssa vähän tanssimassa ja hengailemassa, niin porukka alkoi kyselemään että onko meillä kuskia.
Vastasin että onhan meillä -Minä. Siinä sitten tuli ensin pari naurahdusta ja sitten ilme vakavoitui -Ai oikeesti oot?
Tein ite, enkä tuu.Kukas sun pullas leipoo? Käske tänne leipomaa.
Ma en ymmarra miten kukaan kestaa jotain tanssihelvetteja selvinpain. Jos en juo niin viimeinen paikka mihin menen on baari.
Yks viikonloppu käytiin tyttöjen kanssa vähän tanssimassa ja hengailemassa, niin porukka alkoi kyselemään että onko meillä kuskia.
Vastasin että onhan meillä -Minä. Siinä sitten tuli ensin pari naurahdusta ja sitten ilme vakavoitui -Ai oikeesti oot?
Työpaikan yhdestä saunaillasta mua ei meinattu päästää auton rattiin, kun oon juonut koko illan... Niin, cokista![]()
Haha :D On mulla toki niitä huonojakin päiviä, niinkuin kaikilla muillakin.Olen varma, että käytät jotain piristeitä, kun ei kukaan ole noin pirteä ja iloinen aina. :D
Muista, että jos viiden viikon välein saat lisättyä 2,5kg tankoon se tekee vuodessa 25kg ;)Hui, se ois ojentajapäivä. Uskaltaiskohan sitä lyyä lisää lätkää tankoon..? :D
Nenä repee kohta kun tonkii niin raivokkaasti.
Kaksi tuntia katsottu vasta näyttöjä ja nyt jo tuntuu siltä, että alkaa mennä silmät kieroon. Jotekin tuo vasen silmä tuntuu väsyvän ja oikea silmä ei oo moksiskaan. Pitäisköhän noitten näyttöjen paikaa vaihtaa tai jotain hmm.
Mulle ei kyllä sovi mikään työ jossa 8 h tuijotetaan tietokoneen ruutua.
Kun on tarpeeksi puutteessa ja epätoivoinen, niin sitä lähtee selvinpäin minne tahansa tanssihelvettiin, mummotunneliin, hotelli vantaalle, naistentansseihin tai pakkisristeilylle. Kaikki on kiinni motivaatiosta. :D