Off-topic 24h - Ihmettele maailmaa ja anna keskustelun virrata vapaasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Off-topic 24h – Kaikki mikä ei sovi mihinkään muualle, mutta on pakko sanoa

Meta description: Keskustelua arjesta, ilmiöistä ja randomeista jutuista ympäri vuorokauden – auki kaikelle mitä mielessä liikkuu.

Juomattomuus tuntuu olevan joillekin hirvee ongelma. Sit joutuu koko illan kuunteleen että juo nyt ees yks :jahas: Sen kerran siis kun on päättänyt olla ihan selvinpäin :D

Yks viikonloppu käytiin tyttöjen kanssa vähän tanssimassa ja hengailemassa, niin porukka alkoi kyselemään että onko meillä kuskia.
Vastasin että onhan meillä -Minä. Siinä sitten tuli ensin pari naurahdusta ja sitten ilme vakavoitui -Ai oikeesti oot?

Eikä ihmiset yleensä myöskään ymmärrä kuinka paljon parempaa seuraa ovat pikku huppelissa, varsinkin kun ollaan kaikki samoissa meiningeissä ;). Yhtä lailla siinä tarvitsee ymmärtää kavereiden näkökulmaa, kun ennen kursailematta mukana juonut kaveri ei tällä kertaa vietäkään samalla lailla iltaa kuin ennen. Jos haluan treenikaverin, en halua häntä istumaan salinnurkkaan farkut jalassa vaikka miten hyvä tyyppi olisi. Jos taas haluan juomaseuraa, niin paino on sekä sanalla "juoma" että sanalla "seura".

Ei mitään henkilökohtaista tietenkään, varmasti moni jaksaa bailata, nauraa ja jutella selvinkin päin ja kyllähän varsinkin isoon porukkaan jokunen selväpäinenkin mahtuu :haart:

Ma en ymmarra miten kukaan kestaa jotain tanssihelvetteja selvinpain. Jos en juo niin viimeinen paikka mihin menen on baari.

Kun on tarpeeksi puutteessa ja epätoivoinen, niin sitä lähtee selvinpäin minne tahansa tanssihelvettiin, mummotunneliin, hotelli vantaalle, naistentansseihin tai pakkisristeilylle. Kaikki on kiinni motivaatiosta. :D

- - - Updated - - -

Yks viikonloppu käytiin tyttöjen kanssa vähän tanssimassa ja hengailemassa, niin porukka alkoi kyselemään että onko meillä kuskia.
Vastasin että onhan meillä -Minä. Siinä sitten tuli ensin pari naurahdusta ja sitten ilme vakavoitui -Ai oikeesti oot?

Työpaikan yhdestä saunaillasta mua ei meinattu päästää auton rattiin, kun oon juonut koko illan... Niin, cokista :rolleyes:

Olen varma, että käytät jotain piristeitä, kun ei kukaan ole noin pirteä ja iloinen aina. :D

Olen varma, että käytät jotain piristeitä, kun ei kukaan ole noin pirteä ja iloinen aina. :D
Haha :D On mulla toki niitä huonojakin päiviä, niinkuin kaikilla muillakin.
Tosin mulle on joskus kommentoitu että jotain on silloin tosi pahasti vialla jos en ole iloinen ja pirteä.
Se on toisaalta vähän rasittavaakin kun odotetaan aina olevan hyvällä päällä, mutta saapahan porukan varpailleen kun kerran ärähtää, heh.

Herranen aika! Mä just lisäilin 5kg! :D Ja nyt on olo että vois enempikin laitella!
Ehkä vähän korkeahko tavote mutta kesään pitäis huntti saada!

Kaksi tuntia katsottu vasta näyttöjä ja nyt jo tuntuu siltä, että alkaa mennä silmät kieroon. Jotekin tuo vasen silmä tuntuu väsyvän ja oikea silmä ei oo moksiskaan. Pitäisköhän noitten näyttöjen paikaa vaihtaa tai jotain hmm.
Mulle ei kyllä sovi mikään työ jossa 8 h tuijotetaan tietokoneen ruutua.

Kaksi tuntia katsottu vasta näyttöjä ja nyt jo tuntuu siltä, että alkaa mennä silmät kieroon. Jotekin tuo vasen silmä tuntuu väsyvän ja oikea silmä ei oo moksiskaan. Pitäisköhän noitten näyttöjen paikaa vaihtaa tai jotain hmm.
Mulle ei kyllä sovi mikään työ jossa 8 h tuijotetaan tietokoneen ruutua.

Lukulasit auttoi itsellani. Aikasemmin vasyi silmat niin etta tyopaivan jalkeen ihan pyorrytti, nyt lukulasien kanssa ei mitaan ongelmia. Suosittelen optikolla kayntia, ei maksa mitaan.

Saksalaiset repeili mun ja kaverin hippaloinnille kesällä New Orleansissa. Oltiin karaokebaarissa ja jostain syystä kaveri pyydettiin lavalle vetään shufflea. Humpattiin muutenkin aika antaumuksella ja tyypit tuli katteleen et mitä meidän laseissa on. "No alcohol? Crazy people."

Kun on tarpeeksi puutteessa ja epätoivoinen, niin sitä lähtee selvinpäin minne tahansa tanssihelvettiin, mummotunneliin, hotelli vantaalle, naistentansseihin tai pakkisristeilylle. Kaikki on kiinni motivaatiosta. :D

Näi o. Mä just vakavasti harkitten että huomenna vois taas käydä selvinpäin yökerhos.

Kyllä mä kestän selvinpäin ystävieni kanssa, heistä ei kukaan vedä tajuttomia Henna Kalinais-kännejä, niin ei tarvitse hävetä seurassa :D Lähinnä jengillä vaan jutut paranee muutaman vinon jälkeen.

Back
Ylös Bottom