Off-topic 24h - Ihmettele maailmaa ja anna keskustelun virrata vapaasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Off-topic 24h – Kaikki mikä ei sovi mihinkään muualle, mutta on pakko sanoa

Meta description: Keskustelua arjesta, ilmiöistä ja randomeista jutuista ympäri vuorokauden – auki kaikelle mitä mielessä liikkuu.

Mä oon aina miettiny, et uskaltaakohan tutut pakkikselta tulla moikkaamaan livenä... Mä ainakin oon sen verran tunnistettavan näkönen, että kyl porukan pitäis tuntea mut livenäkin, jos vaan on kuvan nähny
Sellanen kalju poika olit muistaakseni, correct? :D Vieläkö sää sitä PHATtia?

Jahas, kun koko päivän löhöää ja nukkuu, niin kummasti sitä piristyy illalla. :rolleyes: Ei viitsisi enää tähän aikaan illasta alkaa mylläämään ympäri kämppää ja siivoamaan... :D Vaikka naapurit varmaan pitää hulluna muutenkin.

Olisko sut eilen tunnistanu samoilla spekseillä? Mulla oli nahkarotsi ja farkut. Ja aika rouhee letti :)
Macgyver-445x339.jpg

Osa pakkailee matkalaukkuaan..

Mulle on tullu porukka aika paljon livenä kysymään, että oonko Pakkiksen Kaira. Kiva vaan kun ei kukaan kerro omia nickejään... :jahas: On noita sitten tullut privallakin, että ootko ollut siellä ja siellä tms. Kai mä oon helposti tunnistettavissa jutuista ja naamasta.

Kaikki on ircissä! :D

Vitut ole.

Minnes oot lähdössä? Ulkomaille vai ihan suomensisäinen reissu?

Ulkomaille, työreissua pukkaa ens viikoksi Taiwanin suuntaan..

Oon miettiny pari kertaa, et vois ostaa noi vipit, ku sen verran kauan on täällä pakkiksella pyöriny, mut ei saa vaa aikaseks maksaa sitä 10€

Mulle on tullu porukka aika paljon livenä kysymään, että oonko Pakkiksen Kaira. Kiva vaan kun ei kukaan kerro omia nickejään... :jahas: On noita sitten tullut privallakin, että ootko ollut siellä ja siellä tms. Kai mä oon helposti tunnistettavissa jutuista ja naamasta.

Julkkis :lol2: Kuuluisuuden kirot..

No miks helvetissä ei muka enää valvontaruokailua? Täh? Joo, invaasio vaan sinne jääkaappiin! Kannatan!

No tää on nyt joku säästötoimenpide, että koulujen avustajat ei saa käyttää tota mahista. Ja esim. meidän koulun viidestä kaksi on käyttäny... Nää on ihan höpöhöpöjuttuja, en kässää. Musta on ollu ihan kivaki olla siellä motkottamassa teineille ja lisäks se on sosiaalinen tapahtuma. No ei oo mun vika, jos tää teinit käyttäytyy jatkossa ruokaillessa ku ellun kanat. Musta vois jättää vaikka ne älytaulut hankkimatta. Eikä tällä päätöksellä oo mitään tekemistä kvtessin kanssa.
Ja jee! Työpäiviä 6 jäljellä, sit lomaaaaaaa! Sikkekivaaaaa!

Back
Ylös Bottom