Off-topic 24h - Ihmettele maailmaa ja anna keskustelun virrata vapaasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Off-topic 24h – Kaikki mikä ei sovi mihinkään muualle, mutta on pakko sanoa

Meta description: Keskustelua arjesta, ilmiöistä ja randomeista jutuista ympäri vuorokauden – auki kaikelle mitä mielessä liikkuu.

Jos tunnistan sut oulun yöstä profiilisi jalkojen perusteella, saanko pusun?

No pususta en tiedä, mutta vinkiksi voin antaa blondit hiukset ja musta minimekko. :rolleyes:

Meikällä on tässä projektina ollut tällä viikolla katsoa Ice Age 4. Madagascar 3:n sain jo katsottua, mutta jostain syystä on mahdotonta löytää 1,5h väliä tuolla IA4:lle.

Sitten Nnaikoulla onkin jo helppo homma, kun sai noin paljon vihjeitä ja jalatkin on vielä näkyvissä...

Jokunen baari täällä, niin saa olla tuuria jos törmää kehenkään. :D Mut saa tulla sanomaan jos tunnistaa. :dance2:

Mukava huomata, että en ole ainoa joka ei omista elämää. Mikäs mukavampi tapa viettää lauantai ilta, kuin jauhaa täällä paskaa nettiystävien kanssa.

Jokunen baari täällä, niin saa olla tuuria jos törmää kehenkään. :D Mut saa tulla sanomaan jos tunnistaa. :dance2:

Mä oon aina miettiny, et uskaltaakohan tutut pakkikselta tulla moikkaamaan livenä... Mä ainakin oon sen verran tunnistettavan näkönen, että kyl porukan pitäis tuntea mut livenäkin, jos vaan on kuvan nähny

Back
Ylös Bottom