Off-topic 24h - Ihmettele maailmaa ja anna keskustelun virrata vapaasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Off-topic 24h – Kaikki mikä ei sovi mihinkään muualle, mutta on pakko sanoa

Meta description: Keskustelua arjesta, ilmiöistä ja randomeista jutuista ympäri vuorokauden – auki kaikelle mitä mielessä liikkuu.

En kestä ennää, pakko luovuttaa ja mennä: :zzzz: Olen niin pettynyt itseeni! Mutta huomenna ollaan taas niin pirtiänä.

>,< mut hei, olin reilu ja tarjosin naapurille kans kun pidettiin juorukerhoa, lasketaanko? Ja tää oli terveysversio, täysjyväpohja ja paljon roheiinia, lieventäviä asianhaaroja:P

Vaahtis hei, saisit kyllä kutsua mut ja Judiksen ja miksei pari muutakin taas joskus kyläilemään sinne? Tekis nimittäin pirusti mieli pizzaa :) Me voidaan sit tuoda muut tykötarpeet..

Vaahtis hei, saisit kyllä kutsua mut ja Judiksen ja miksei pari muutakin taas joskus kyläilemään sinne? Tekis nimittäin pirusti mieli pizzaa :) Me voidaan sit tuoda muut tykötarpeet..

No mähän ehdotin Espoon & Vantaan alaosaston kokousta tossa noin 100 sivua taaksepäin, mut te ette vastanneet:D Mutta kyllähän se maar passaa. Otetaan no-body, eqqu, Kaira & co mukaan ja pidetään pieni hiilaritankkauspäivä:D Samalla voisit vaihtaa ne Kairan ja mun pesukoneiden letkut päittäin kun ne jäi vähän vaiheeseen..?

No mähän ehdotin Espoon & Vantaan alaosaston kokousta tossa noin 100 sivua taaksepäin, mut te ette vastanneet:D Mutta kyllähän se maar passaa. Otetaan no-body, eqqu, Kaira & co mukaan ja pidetään pieni hiilaritankkauspäivä:D Samalla voisit vaihtaa ne Kairan ja mun pesukoneiden letkut päittäin kun ne jäi vähän vaiheeseen..?

Enks mää muka vastannu siihen? Mä oon niin inessä ku ikinä voi olla. Ja joo, eilen just keskusteltiin tuolla mun tiskialtaan alla tästä letkuasiasta.

Enks mää muka vastannu siihen? Mä oon niin inessä ku ikinä voi olla. Ja joo, eilen just keskusteltiin tuolla mun tiskialtaan alla tästä letkuasiasta.

Et vastannu, senkin sika. Mut luulen että ne vois toimia silleen päittäin ne letkut, ehkä. Ja samalla muuten mun pesukoneen vois oikaista, koska se tulee pian ovella vastaan:D Ja tietenkin judo mukaan, ja se nainen:D Ja nää söis pizzaa ja ehkä jotain ihan pientä makeaa..

No mähän ehdotin Espoon & Vantaan alaosaston kokousta tossa noin 100 sivua taaksepäin, mut te ette vastanneet..

Oho.. menny multa ihan täysin ohi. Oon jotenkin olettanut että oot vielä käärmeissäsi niistä väitetyn sovinistisista kommenteista eikä moista kannata ehdottaa ennenkuin tilanne on hieman tasoittunut ensin - Ja joo, siitä pyykkikoneletkujupakasta käytiin tosiaan jo debattia tuossa aiemmin kun ähellettiin tuloksettomasti sen tiskikoneen parissa.. Ei muuta kuin heitätte jotain ehdotuksia nii katotaan mikä ilta saadaan sopimaan :)

Oho.. menny multa ihan täysin ohi. Oon jotenkin olettanut että oot vielä käärmeissäsi niistä väitetyn sovinistisista kommenteista eikä moista kannata ehdottaa ennenkuin tilanne on hieman tasoittunut ensin - Ja joo, siitä pyykkikoneletkujupakasta käytiin tosiaan jo debattia tuossa aiemmin kun ähellettiin tuloksettomasti sen tiskikoneen parissa.. Ei muuta kuin heitätte jotain ehdotuksia nii katotaan mikä ilta saadaan sopimaan :)

Tietenkin oon käärmeissäni, mutta kosto on oleva vähemmän suloinen. Imuri odottaa ovella. Ja tosiaan pesukoneen voi vaateroida jne:D

Et vastannu, senkin sika. Mut luulen että ne vois toimia silleen päittäin ne letkut, ehkä. Ja samalla muuten mun pesukoneen vois oikaista, koska se tulee pian ovella vastaan:D Ja tietenkin judo mukaan, ja se nainen:D Ja nää söis pizzaa ja ehkä jotain ihan pientä makeaa..

No voi röh! :D Joo tarttee kokeilla ne letkuletkeät. Ja todellakin makeeta. PALJON makeeta. Ainakin jos on karkkia.

Mä oon kuullu näistä sovinistisista kommenteista nyt kahdesta lähteestä, enkä voi kuin ihmetellä että missä mä olin sillä hetkellä kun näitä on lauottu?! :D Meen muuten huomenna etsimään sitä välikappaletta. Menen se pulttijuttu kädessä kauppaan ja sanon että "setä, anna minulle sopiva juttu". Onnistuukohan?

Se olis yö taas. Ja viikonloppu. Huomenna, tai siis tänään, vois ottaa parit :P

No niin, menin baariin yhdelle vanhojen kavereiden tapaamisen kunniaksi, jonka jälkeen hain muutaman kaupasta lisää. Kerranki onneksi osasin lopettaa ajoissa. Saattaa olla että huomenna pääsee jopa salille.

Back
Ylös Bottom