Off-topic 24h - Ihmettele maailmaa ja anna keskustelun virrata vapaasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Off-topic 24h – Kaikki mikä ei sovi mihinkään muualle, mutta on pakko sanoa

Meta description: Keskustelua arjesta, ilmiöistä ja randomeista jutuista ympäri vuorokauden – auki kaikelle mitä mielessä liikkuu.

Piti kaverin kans viedä meijän kesäautot samaa aikaa pois mutta ei oo mitää miehestä kuulunu. Sen piti jotain pientä huoltoo tehä sille ja katsastaa se jo viime viikolla, sopivasti ennenku pistää talveks seisontaa. Veikkaan ettei oo mitää saanu aikaseks... aika normi meininki näis meijän piireis. Oon välil miettiny kuinka paljon esim. internet vaikuttaa ihmisten kykyyn toteuttaa tekemisiään, vai oliks toiset sillon vaikka 30-luvullakin yhtä saamattomia.

Ei olis pitäny kuunnella suomalaisia rakkauslauluja eilen illalla juutuubista. Yöllä sit heräsin ja päässä soi vaan "Sun kanssas katson maailmaa ja samaa unta nään..
Heh, mullakin pyöri eilen jotain siirappisoossibiisejä päässä -Luojan kiitos ei jäänyt tälle päivälle enää :D

Heh, mullakin pyöri eilen jotain siirappisoossibiisejä päässä -Luojan kiitos ei jäänyt tälle päivälle enää :D

Hassuu miten suomiversiot jotenki potkii paljo läheisemmin kuin jotkin ulkomaiset. Asennetta varmaan ! Mulla on nyt hömppävaihe näemmä :D

EDIT: Pitää hakee raskaustesti, jos mä oon vaiks raskaana !!!

Viimeksi muokannut ylläpidon jäsen:
kun nuo vipit ostaa saa myös irc kannulle pääsyn. ni mietin et onko tuolla ircin puolella ketään?

On siellä. Joka päivä ja varsinkin illat paskanjauhantaa parhaimmillaan (tai pahimmillaan) :D

Paketillinen pekonia meni tänään aamupalaksi ruisleivän ja kaakaon kaverina, 1000 kcal. Nyt jaksaa. Penkkipäiväkin ois tänään. Salin aukeamista odotellessa... Hitsiläinen mitkä aukioloajat, 14-21.

No mutta tässä teille kotimaista siirappia koko rahan edestä:D

Viimeksi muokannut ylläpidon jäsen:
se olis emäntä tunnin pääst töistä ja kohti salia.. varovasti jalkoja kun reidet vähän huudellu kireyttä. jos aukeis vähän vasta painoil ku ei toi tehokas koiran ulkoilutus oikeen auta...

Minun pitäs muuten keksiä jotain aeroopista urheiluntynkää tälle päivälle. Olin suunnitellu jolkottelemaan menemistä, mutta pohje taas vihottelee :( Tietty vois mennä salille crossailee, mutta se nyt on vaan niin tylsää tunti paikallaan jankata :D Ja pyöräilystä en oikeen tykkää, tulee haarat niin kipeäksi, kun se pirun satula pureutuu lihaan. Ja uimaan ei tee mieli myöskään :D Hmm, ehdotuksia?

Mitennii pitäis? Röhnötystä vaan. Sen on parasta. Onneks alkaaki jo väsyttää, nyt ruokaa naamaa ni kohta uni tulee. Päikkärit :rock:

Minun pitäs muuten keksiä jotain aeroopista urheiluntynkää tälle päivälle. Olin suunnitellu jolkottelemaan menemistä, mutta pohje taas vihottelee :( Tietty vois mennä salille crossailee, mutta se nyt on vaan niin tylsää tunti paikallaan jankata :D Ja pyöräilystä en oikeen tykkää, tulee haarat niin kipeäksi, kun se pirun satula pureutuu lihaan. Ja uimaan ei tee mieli myöskään :D Hmm, ehdotuksia?

Uintia oisin ehottanu, mutta ei näemmä sekään kelpaa. Sulla on kuule vaihtoehdot aika vähissä. Ei ku eipäs ookkaan, lähe johonki combattiin tai zumbaan ja mitä kaikkia niitä nyt onkaan. Tai sitte pitää siirtyä mukavuusalueelta pois ja olla välittämättä kipeästä pohkeesta tai satulan pureutumisesta.

Aika tehokkaasti noita vaihtoehtoja tossa karsitkin. Tee joku jämäkkä interavalli kahvakuulalla, ei mee tuntia siinä puuhassa.

Mene ulos heittämään kiviä tai hyppimään esteiden yli.

Back
Ylös Bottom