Off-topic 24h - Ihmettele maailmaa ja anna keskustelun virrata vapaasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Off-topic 24h – Kaikki mikä ei sovi mihinkään muualle, mutta on pakko sanoa

Meta description: Keskustelua arjesta, ilmiöistä ja randomeista jutuista ympäri vuorokauden – auki kaikelle mitä mielessä liikkuu.

Huomenet! Tulipas nähtyä outoa unta, naurattaa vieläkin. :D

No millaista, paljasta!

Kiusaan korvianne NRJ-hömpällä, mutta kertsi on jees. Tänään todennäköisesti mavepäivä täälläkin.

Viimeksi muokannut ylläpidon jäsen:
Ja mun mielestä voitais sopia, että jatketaan vaan omia juttuja eikä nyt ainakaan hiljennytä siinä takana perkele aina kun nainen tarttuu mave-tankoon ja aikoo vetää, koska siinä menee itse sekaisin kun tajuaa että jotkut kyttää. Ja ihan varmaan ne ajatteli että nostaako muka toi rimpula ton tangon.

Vois vissiin enskerralla laittaa mokkamasterissa sen pannun alle ennen ku alkaa keittää kahvia..

Noniin, työn iloa!

Joo oon kanssa huomannut että se kahvi ei jotenkin ollenkaan teleporttaannu siihen pannuun esim tiskikaappiin..

No millaista, paljasta!

Kiusaan korvianne NRJ-hömpällä, mutta kertsi on jees. Tänään todennäköisesti mavepäivä täälläkin.

Hei ei tätä! :D

Tuli herättyy kuudelta ilman kelloa, hyvänen aika. Maukas aamupala syöty ja nyt leffaa ja sitten taas urheilee et voi paremmil mielil ottaa taas huomenna kuppia :D

Opiskelijana on hyvä olla.

Ja mun mielestä voitais sopia, että jatketaan vaan omia juttuja eikä nyt ainakaan hiljennytä siinä takana perkele aina kun nainen tarttuu mave-tankoon ja aikoo vetää, koska siinä menee itse sekaisin kun tajuaa että jotkut kyttää. Ja ihan varmaan ne ajatteli että nostaako muka toi rimpula ton tangon.

Vaihtoehtoisesti niitä ei kiinnosta pätkääkään paljonko painoa on tangossa, ne saattaa vaan kytätä sun takamusta...

Tuli herättyy kuudelta ilman kelloa, hyvänen aika. Maukas aamupala syöty ja nyt leffaa ja sitten taas urheilee et voi paremmil mielil ottaa taas huomenna kuppia :D

Opiskelijana on hyvä olla.

Opiskelijana ehti treenata ja hommailla, nyt työssäkäynti rajoittaa ikävästi vapaa-aikaa, mutta sehän on vain järjestely- ja tehokkuuskysymys. Mulla on tämäki viikonloppu varattuna viihteelle, oikeastaan joka viikonloppu on nyt buukattu täyteen jotain kivaa. :D Kohta VIP-risteilykin koittaa!

Vaihtoehtoisesti niitä ei kiinnosta pätkääkään paljonko painoa on tangossa, ne saattaa vaan kytätä sun takamusta...

Kiitos, että joku sentään sanoo suorat sanat. Noinhan se menee.

Kah, josko sitä menis salille sitte painimaa rakkorin renkaan kanssa. Huomenna pääsee viisaudenhampaan juuristakin eroon niin voi ehkä lopettaa buranan syönnin tai vaihtoehtoisesti tuplata annoksen.

Ei olis pitäny kuunnella suomalaisia rakkauslauluja eilen illalla juutuubista. Yöllä sit heräsin ja päässä soi vaan "Sun kanssas katson maailmaa ja samaa unta nään.."

No aamuaerobiset done kaikesta huolimatta ja nukuinha mä sentään klo 22 - 2:18 ja ~4 - 5:50

Ei olis pitäny kuunnella suomalaisia rakkauslauluja eilen illalla juutuubista. Yöllä sit heräsin ja päässä soi vaan "Sun kanssas katson maailmaa ja samaa unta nään.."

No aamuaerobiset done kaikesta huolimatta ja nukuinha mä sentään klo 22 - 2:18 ja ~4 - 5:50

Mää laulelen mun miehelle aina "Niin paljon kuuluu rakkauteen". Tosi siirappista :D

Ahh niin, mun piti julistaa kaikille mun isoa ilon päivää. Eilen maksettu vihdoin VIPit tänne Pakkikselle (odotellaan että menee maksut perille). Pari vuotta sitten (2008-2010) taisin viimeks olla vippinä ja sitten olikin pitkä kuiva kausi, kun hain vieroitushoitoa Pakkiksesta muilta elämän osa-alueilta. Nyt teen paluun ryminällä!! :dance2:

Ahh niin, mun piti julistaa kaikille mun isoa ilon päivää. Eilen maksettu vihdoin VIPit tänne Pakkikselle (odotellaan että menee maksut perille). Pari vuotta sitten (2008-2010) taisin viimeks olla vippinä ja sitten olikin pitkä kuiva kausi, kun hain vieroitushoitoa Pakkiksesta muilta elämän osa-alueilta. Nyt teen paluun ryminällä!! :dance2:

Älä sitten valita ku menee koko päivä jääkaappi-ketjua selatessa. :D

Risteilylle on vielä yksi paikka vapaana! ;)

Älä sitten valita ku menee koko päivä jääkaappi-ketjua selatessa. :D

Sinne on varmaan muutamassa vuodessa tullut kyllä aika pitkä pätkä lisää selattavaa... Taidan ottaa töistä vapaaksi koko loppukuun, että ehdin käymään sen ajatuksella läpi! :D

(tainoh.... Hyvin täällä töissäkin voi näköjään Pakkiksella roikkua.)

Vittukun jaksais uusia Vipit niin olis hauska mennäkki risteilemään.. :)

Nii jos jaksas hommata, ihan vaan, että pääsis taas risteilemään.

Tähän aamuun "vanha" hyvä biisi. On kyllä kaikin puolin hyvä... ..melodia ja kaikkee.

Back
Ylös Bottom