Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Mitä helvettiä... Kiukku ei kiukkua? :D
Itseasiassa kyllä mua kiukuttaa, pitäis kenttäsirkkelillä sahata tukkeja laudaksi. Sää on perseestä ja junat myöhässä. Mut tosiaan, kokeilen tällästä erilaista metodiaa tähän päivään ja yritän ajatella positiivisesti. :D
Make love not war!
Älä ajattele, se ei sovi sulle!
Sama :wtf: Paitsi että mun kello näytti heräämisen kohdalla 4:55. Johtuu varmaan eri aikavyöhykkeestä...Jopas oli mahdottoman levoton yö. Ihme touhua. Olin ihan varma, että olin jo myöhässä, heräsin katsomaan kelloa joka näytti 5:26. Ei, en ole myöhässä, voitko vaan nyt nukkua?!
Mie en tiiä pitääskö tässä itkiä vai nauraa, ku sain eilen kuulla että syön päivittäin periaatteessa 1500kcal liian vähän (mikäli haluan saaha maksimit irti reeneistä). Ei oo nimittäin ennää mikään pieni kalorimäärä kyseessä.. Voehan vittu. :jahas:
Että huamenta vaan! Tämä tiistai on juuri sitä ittiään.
Miten voi syödä 1500 kaloria liian vähän? Eihän siinä jää mitään syötävää päivää kohden.
Kävin keväällä viimeksi inbodyssa, ja pelkkä peruskulutus (tietenkinkin suuntaa-antava) on sen 1600kcal. Siihen sitten meikäläisen reenitahti päälle ni kulutus on.. en uskalla ees laskia.Mie en tiiä pitääskö tässä itkiä vai nauraa, ku sain eilen kuulla että syön päivittäin periaatteessa 1500kcal liian vähän (mikäli haluan saaha maksimit irti reeneistä). Ei oo nimittäin ennää mikään pieni kalorimäärä kyseessä.. Voehan vittu. :jahas:
Että huamenta vaan! Tämä tiistai on juuri sitä ittiään.
No en mie vielä ole potkassu tyhjää.Kävin keväällä viimeksi inbodyssa, ja pelkkä peruskulutus (tietenkinkin suuntaa-antava) on sen 1600kcal. Siihen sitten meikäläisen reenitahti päälle ni kulutus on.. en uskalla ees laskia.
Mutta helekkari ko luulin, että söin oikkein. :jahas: Nooo, saapahan värkkäillä mulle uuden ravinto-ohjelman. Kattoa sitten kui käy.
Sama :wtf: Paitsi että mun kello näytti heräämisen kohdalla 4:55. Johtuu varmaan eri aikavyöhykkeestä...
No en mie vielä ole potkassu tyhjää.Kävin keväällä viimeksi inbodyssa, ja pelkkä peruskulutus (tietenkinkin suuntaa-antava) on sen 1600kcal. Siihen sitten meikäläisen reenitahti päälle ni kulutus on.. en uskalla ees laskia.
Mutta helekkari ko luulin, että söin oikkein. :jahas: Nooo, saapahan värkkäillä mulle uuden ravinto-ohjelman. Kattoa sitten kui käy.
Voe että kun joku joskus sanois mullekin noin. Keksisin heti käyttöä 1500 päivittäiselle kilokalorille!
Tekkee tiukkaa jo pelkkä ajatuskin, että pitääs syödä noin palijon enemmän. Koska syön kuitenkin (omasta mielestä) meleko hyvin jo tällä hetkellä. Saas nähä mitä se keksii. Häätyy käyä ottamassa inbodyt uudestaan tällä viikolla, ni näkkee missä mennään.
Sneakkaat sinne aamupalan ja lounaan & lounaan ja iltasapuskan väliin parit välipalat ja alotat aamun isommalla aamupalalla niin humpsista!! Oot saanut jo 1000 kaloria lisää päivään! :P