Ompa harvinaista saaha enää semmosta asiakaspalvelua, jonka jälkeen tuntee jopa snadia sitoutumista kyseiseen puljuun. Ja ihan "pikkujuttu" kyseessä. Olin käyny yhessä kebabmestassa pari kertaa viimesen parin kuukauden aikana ja en aatellu kelloa yhtään, ku paukkasin sisään ja tilasin kanarullakebabin tuplalihalla. Sit mie tajusin sen jäbän kädettömän naamapalmun ku ovi kävi, se puljuhan on menny kiinni jo 55min sitten! Noh, tää asiakaspalvelija katto miuta, selkeesti muisti miut ja sano, et "jos siinä seisois kuka tahansa muu, ni en suostuis enää tekemään, mut sulle teen". Sit se otti normaalista kanarullasta hinnan ja sano, ettei tuplalihalla voi oikein tehä tota kanarullaa. Sit se kyseli, et tuunko suoraan töistä(duunikuteet ja varusteet takin alla) ja sano, et koittaa silti tehä tuplalihalla. Noh, juteltii niitänäitä ja sit se sieltä keittiöstä huus, et "sie et kyllä ikinä jaksa syyä tätä! tätä on vaikee saaha pysymään kasassa, vaikka laitoin isompaan pitsapohjaanki". Siinä sit juteltii niitänäitä ja sain jäätävän kokosen jöötin kanarullakebuu ja poistuin tyytyväisenä. Meen ihan varmasti uudestaan.
Jaksoin syyä koko rullan, ja nälkä lähti! Ja kyseinen herra ei siis todellakaan ollu palkkatyössä oleva suomalainen, vaan yksityisyrittäjä maahanmuuttaja.