Off-topic 24h - Ihmettele maailmaa ja anna keskustelun virrata vapaasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Off-topic 24h – Kaikki mikä ei sovi mihinkään muualle, mutta on pakko sanoa

Meta description: Keskustelua arjesta, ilmiöistä ja randomeista jutuista ympäri vuorokauden – auki kaikelle mitä mielessä liikkuu.

Haa oliskin tatuointi jo 7.10. Aihienoa. Sunnuntait on muutenki tyhjää täynnä ja LEPOpäiviä!

Samaa ilmassa! :jahas: Onneksi enää vajaa puoli tuntia...

Ooksä vieläki töissä!!??!??!??!?!!! HULLU! Mä oon ollu himas jo vartin.

Perkele kun on mahtava fiilis! Treenikulkee, raha-asiat on enemmän kun kunnossa, paino putoaa, ja on todella energinen olo. Vittu mällihän tässä valuu lahkeeseen!

Hyvä ettei kakki valu lahkeesee. Kalsarit siel topparina.

Äkkiä postiin, setämiehet on tuonu minulle happoja! Aminohappoja.

Hyvä kun muistutit. Kaveri antoi paikallisen nettikaupan osoitteen, mistä saisi noita proteiinihormooneja halvalla, niin pitää pistää tilausta vetämään. On muuten vieraskielisellä sivustolla kultaakin arvokkaampi tuo Google Chromen automaattikäännös.

Ostin viime viikolla partakoneenteriä vain huomatakseni ettei ne sovi tohon mun koneeseen kiinni. No tänään sitten viisastuneena ostin oikeeta merkkiä niin eipä vittu nekään sovi. Nyt ois parilla kympillä partakoneenteriä kaapissa pölyttymässä. Jos ostas jesaria ja teippais ne tohon gilletten päähän kiinni.

Ostin viime viikolla partakoneenteriä vain huomatakseni ettei ne sovi tohon mun koneeseen kiinni. No tänään sitten viisastuneena ostin oikeeta merkkiä niin eipä vittu nekään sovi. Nyt ois parilla kympillä partakoneenteriä kaapissa pölyttymässä. Jos ostas jesaria ja teippais ne tohon gilletten päähän kiinni.

Mimmosia teriä ne on? Voin ostaa sulta jos on mach3

Mach3 turbo. Kun muistutat niin nappaan laivalle messiin.

Juu! Luulis että ne sopii, maksan sit samalla.

EDIT: Katoin kuvia, mielestäni ne on just samoja mitä mulla olluki.

Tarjoot lonkeron niin noi on sun. Otan messiin kun vaan muistan.

Mä merkkasin jo kännyy muistutuksen, sulla varmaa sama numero ku ennenki, laitan viestiä. Tarvin teriä muutenki..

Back
Ylös Bottom