Käykääpä kattoon eka top rated kommentti :D Hehehe, jollain välähtäny.
Viimeksi muokannut ylläpidon jäsen:
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Jos toi koiran omistaja lainais tota sulle, voisit käydä ulkoilemassa sen kanssa ja kerätä niitä "tuitui" kommentteja. Kuulostaa suunnitelmalta:D
Onhan se, hieno urheilija ja ihmisenä nöyrä ja lepponen kaveri.Just katoin ton Miikan noston, ihan huikee jätkä. Oon jo muutaman vuoden seurannu tota sen touhua, ollu siellä meillä päin täysin suvereeni heppu.![]()
Vittu että väsyttää. Viime yö meni järkkärihommissa Popedan keikalla.
Joku äijä tuli puristaa mun persettä ja sano että ei homolla tavalla, mut sulla on hyvä perse. Oujee!![]()
Niin vain Miika työnsi viimein sen 200kg!! Coolia.
Ihan älytön suoritus.Ei vaan voi käsittää, että miten 200 kiloo voi saada suorille käsilleIhan älytön suoritus.

Aloin juuri miettimään, pitäisikö minun kasvattaa vittuillakseni pulisongit pitkästä aikaa. Nyt minulla olisi pari kuukautta vapaat kädet siihen, sen jälkeen on luultavasti aina paistinpannun kuva otsassa jos moista yritän. Ehkä tilaisuus pitää hyödyntää, vaikka en tiedä jaksanko enää itsekään sellaisia ihan helvetin törkeän näköisiä katsella. Jos edes sellaiset melko siistit korvien alaosaan saakka.

Mä suunnitttelin kanssa, että kun oon seuraavan kerran taas työttömänä, niin sitten on ZZ Top -parran aika. Niin komian punasta tämä sänkiki![]()
Ei vaan voi käsittää, että miten 200 kiloo voi saada suorille käsilleIhan älytön suoritus.