Off-topic 24h - Ihmettele maailmaa ja anna keskustelun virrata vapaasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Off-topic 24h – Kaikki mikä ei sovi mihinkään muualle, mutta on pakko sanoa

Meta description: Keskustelua arjesta, ilmiöistä ja randomeista jutuista ympäri vuorokauden – auki kaikelle mitä mielessä liikkuu.

Jos toi koiran omistaja lainais tota sulle, voisit käydä ulkoilemassa sen kanssa ja kerätä niitä "tuitui" kommentteja. Kuulostaa suunnitelmalta:D

Hyvä suunnitelma, minäkin voisin kokeilla. Mutta ei minun kavereilla/tutuilla ole koiria joita lainata..

Kumma juttu miten sunnuntaitreenit on aina parhaita! :D Paitsi että saliohjaajani ei ollut yhtään mielissään mun muuttoaikeista, taidan saada aikamoista :whip: viimeiset pari kuukautta siitä hyvästä. ;)

Urheilemassa käyty, leffa edessä ja ruuaksi chicken cordon bleuta. :kuola:

Jaanpas teidän kanssanne pienen hetken äskeiseltä kotimatkaltani. Tuli hyvä fiilis. Sellainen, että oon kotona ja mun on hyvä olla :)

Liitteet

• ruska.webp
    ruska.webp
    331,5 KB · Katsottu: 320
Just katoin ton Miikan noston, ihan huikee jätkä. Oon jo muutaman vuoden seurannu tota sen touhua, ollu siellä meillä päin täysin suvereeni heppu. :)

Vittu että väsyttää. Viime yö meni järkkärihommissa Popedan keikalla.
Joku äijä tuli puristaa mun persettä ja sano että ei homolla tavalla, mut sulla on hyvä perse. Oujee! :)

Just katoin ton Miikan noston, ihan huikee jätkä. Oon jo muutaman vuoden seurannu tota sen touhua, ollu siellä meillä päin täysin suvereeni heppu. :)
Onhan se, hieno urheilija ja ihmisenä nöyrä ja lepponen kaveri.

Melkeen muuten menin kattoon ton livenä, mutta en kerenny ku oli muka jotain tärkeempää. Isä tossa filmillä näkyki olevan.

Vittu että väsyttää. Viime yö meni järkkärihommissa Popedan keikalla.
Joku äijä tuli puristaa mun persettä ja sano että ei homolla tavalla, mut sulla on hyvä perse. Oujee! :)

Noniin, todisteita siitä ettei se reeni hukkaan ole menny. ;)

Aloin juuri miettimään, pitäisikö minun kasvattaa vittuillakseni pulisongit pitkästä aikaa. Nyt minulla olisi pari kuukautta vapaat kädet siihen, sen jälkeen on luultavasti aina paistinpannun kuva otsassa jos moista yritän. Ehkä tilaisuus pitää hyödyntää, vaikka en tiedä jaksanko enää itsekään sellaisia ihan helvetin törkeän näköisiä katsella. Jos edes sellaiset melko siistit korvien alaosaan saakka.

Mä suunnitttelin kanssa, että kun oon seuraavan kerran taas työttömänä, niin sitten on ZZ Top -parran aika. Niin komian punasta tämä sänkiki :)

Mä suunnitttelin kanssa, että kun oon seuraavan kerran taas työttömänä, niin sitten on ZZ Top -parran aika. Niin komian punasta tämä sänkiki :)

Mulla on ollu erään kaverin kanssa puhetta, jos otettaisiin pieni vedonlyönti siitä kumpi on pitempään ajamatta partaa...
Tosin saattais alkaa siinä kolmen kuukauden jälkeen mietityttää että olikohan tämä sittenkään kovin hyvä ajatus:D

Ei vaan voi käsittää, että miten 200 kiloo voi saada suorille käsille :) Ihan älytön suoritus.

Ite en vieläkään tunnu ymmärtävän, kuinka 60-kiloinen mies on tehnyt melkein saman. Täysin absurdi ajatuskin.

Viimeksi muokannut ylläpidon jäsen:
Tässä kuva koiralenkiltä tänään, mutta Kairan kuva on kyllä hianompi, tämä on vähän huonolla kännykameralla otettu:

2012-09-30-832.webp

Mut meen takas keittiöön.

Back
Ylös Bottom