Off-topic 24h - Ihmettele maailmaa ja anna keskustelun virrata vapaasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Off-topic 24h – Kaikki mikä ei sovi mihinkään muualle, mutta on pakko sanoa

Meta description: Keskustelua arjesta, ilmiöistä ja randomeista jutuista ympäri vuorokauden – auki kaikelle mitä mielessä liikkuu.

Uusi tietokone. :haart:

Haa, oikeassa olin!

Jokereiden 45-vuotissyntymäpäiväottelu Ilvestä vastaan siirtyy pelattavaksi perjantaina 26.10. klo 18.30 aiemman lauantain 27.10. sijaan. Kaikki jo tulostetut otteluliput kelpaavat sellaisinaan uudessa ajankohdassa.

Ai se on vielä juhlapeli. Huikea show taas tiedossa. Oli muuten helvetin tyylikäs kauden kotiavaus kun käväsin hallilla. Raitsikka vetäs katupojat ja ilotulitukset paukku tyylillä. Otto sai vielä standing ovationit kun tiputti avauskiekon.

No hyvä. Itse meinasin jo ruveta hurjaksi ja ottaa auton keulan Helsinkiin, mutta tyydynkin katsomaan matsin Urholta. Kaksi sipsipussia ja saa koodin Urhon sivuille, ei huono kauppa!

Ei huono ollenkaan. Iskäkin oli samanmoisen sipsipussitarjouksen käyttäny eiliseen matsiin :D

Ootteko muuten Teude ja Sanze huomannu että siellä on risteily vkonloppuna perjantaina Hartwalilla Jokerit-Ilves. wink wink

No hyi. Kannatan vieläkin Tapparaa ja jos pitää Jokereista ja HIFKistä valita, ni mielummi jälkimmäinen... Että ei kiitos :D

HP:n all-in-one. Pikkasen iso näyttö entiseen läppäriin verrattuna. Vähän tykkään! :haart:

Onko sillä ny hyvä irkata?

kaamea rapula! Vieläki.

^Ei kai sitä olla vaan juopoteltu. Hyhhyh. Itsehän join vain kolme kevyttä ja menin ennen puoltayötä nukkumaan...

Pitäis keksiä jotain syömistä. Jääkaapissa ei oikein ole oikeaa ruokaa ja tekis mieli hakea jotain kebua tai hampparia tai
subia tai jotain, mutten oikein tiiä, että mitä hakisin... Ei oikein tee mitään tiettyä mieli.

Ostin illan UFC:n katsomista varten kokista, dippiä, siipiä ja pizzatarvikkeet. Tee säkin joku jauheliha,pekoni,herkkusieni pitsa. Paljon parempaa kuin jokin ählämin lätty jossa on karvoja, siemennestettä ja vanhentunutta lihaa.

Voi juku. Aina se on yhtä väistämätöntä.

10993876.webp

Ostin illan UFC:n katsomista varten kokista, dippiä, siipiä ja pizzatarvikkeet. Tee säkin joku jauheliha,pekoni,herkkusieni pitsa. Paljon parempaa kuin jokin ählämin lätty jossa on karvoja, siemennestettä ja vanhentunutta lihaa.
Tuun syömään sun ruuat. :kuola:
Ei Kotipizzan tytöt kovin karvasia taida olla eikä niistä hirveesti siemennestettäkään lähde. :D Jos vihtisin tehä ite ruokaa niin vois kyllä pyöräyttää jotain oikeasti hyvää, mutta laiska kun nyt oon... Jospa Grillin tytöt tekasis mulle jotain kivaa. :rolleyes:

^Kannattaapas. Kotipitsas on usein hyvin viehättäviä tyttöjä töissä!

^Ei kai sitä olla vaan juopoteltu. Hyhhyh. Itsehän join vain kolme kevyttä ja menin ennen puoltayötä nukkumaan...

Pitäis keksiä jotain syömistä. Jääkaapissa ei oikein ole oikeaa ruokaa ja tekis mieli hakea jotain kebua tai hampparia tai
subia tai jotain, mutten oikein tiiä, että mitä hakisin... Ei oikein tee mitään tiettyä mieli.

On. Sovittiin ephen kans kaljatreffit kymmenen vuoden päähän niin pitää valmistautua fa-poikamiesten oluenhuuruiseen kohtaamiseen erittäin huolella. Eilen tuli otettua pystybaaris niin hyvät pohjat että menin yökerhoon vaikka ei ollu edes suunnitelmis :face: Muuten ilta oli mitä onnitunein, en puhu kenellekkää muulle ku baarin hlökunnalle. Ja niillekki tartti puhua vaan kerran ja loppuillan ne tiesi tarjoilla haluamaani plaatua elekielin kommunikoimalla. Silti on ääni kähiä. Kummallista!

Mäpä söin äsken kaks tuplajuustohampurilaista. Vitsi oli hyviä!

Viimeksi muokannut ylläpidon jäsen:
Mun iltapalassa on 200g marjoja.. se maksaa 2,29e

Ens vuonna oon marjanpoimija!

Back
Ylös Bottom