Off-topic 24h - Ihmettele maailmaa ja anna keskustelun virrata vapaasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Off-topic 24h – Kaikki mikä ei sovi mihinkään muualle, mutta on pakko sanoa

Meta description: Keskustelua arjesta, ilmiöistä ja randomeista jutuista ympäri vuorokauden – auki kaikelle mitä mielessä liikkuu.

Worms oli kyl yks eniten pelatuista peleistä lapsuudessa. :D Samoten Mortal Kombatit, Sonicit, Age of Empiresit, North and South, Quake 3 Arena... :haart: Kyllähän noita vieläkin voisi pelailla. :nörtti:

Wolfenstein 3D, Keen4E ja muut Keenit... Demoversioina tietenkin, Dominator-kokoelmilta.

Ei muuta ku http://www.dosgames.com/ auki ja hyvää viikonloppua Daiinalle

Täällä taas... Kohta nukkumaan että herää treenaan, huomenna saa pitää vähän tahtia aamusta jos haluaa ehtiä. Vaikka ei mulla oo vielä aikataulutkaan ihan selkeenä, mutta ajoissa haluan silti olla :D

Hiton hyvä veto Kotiteollisuudelta.

Viimeksi muokannut ylläpidon jäsen:

Viimeksi muokannut ylläpidon jäsen:
Ai kissatyttö on joku kova pelaaja ollu pentuna?!

Oon, harvinaisen kova. Lisäksi aika kului Aapelissa ja Pasimaailmassa pelaten!

Worms oli kyl yks eniten pelatuista peleistä lapsuudessa. :D Samoten Mortal Kombatit, Sonicit, Age of Empiresit, North and South, Quake 3 Arena... :haart: Kyllähän noita vieläkin voisi pelailla. :nörtti:

Hö. Mulla oli vaan Worms, Sonic, Mario, Aku Ankka ja änäri. Ja viimeiseksi mainittu oli ihan perseestä kun en ikinä oppinut pelaamaan sitä. Ja nyt vanhemmalla iällä ainoastaan Kitarasankari ja Monopoly pleikkariversiona. :D

Worms oli kyllä kiva! Ja Lemmings on jäänyt mieleen kanssa. :D Jossain vaiheessa pelasin myös jotain hölmöä muurahaispeliä (nimeä en muista), siinä piti rakentaa pesää, varoa ruohonleikkuria ja koiraa yläpuolella tai jotain... :D

Mitä tämä on?! Foorumi täynnä nörttityttöjä, jotka pelaavat/pelasivat vaikka miten paljon? Soitto Iltapaskaan!

Oon, harvinaisen kova. Lisäksi aika kului Aapelissa ja Pasimaailmassa pelaten!

Haastan sinut kaksintaisteluun laivalla! Jossakin pelissä, saat päättää.

Mitä tämä on?! Foorumi täynnä nörttityttöjä, jotka pelaavat/pelasivat vaikka miten paljon? Soitto Iltapaskaan!

Haastan sinut kaksintaisteluun laivalla! Jossakin pelissä, saat päättää.

Laivanupotus! Laivanupotus! :hyvä:

Onhan noita tullut pelattua, Ski or die, Liero, Keen4, SuperMario, Lemmings, Wolfenstein, Age of Empires ja monia muita. Nykyään omalla koneella on vain joku Colin McRae rally, mutta ei sitäkään jaksa kerralla kovin pitkään tahkota.

Mä vihasin pelejä ja vihaan edelleen, mut mä koodasin 10 vuotiaana lettipäänä, lasketaanko?:P

Person of interest s02 alkanu :haart:

Jaahas, illan jännitysmomentit koettu. Joskos unille sitten...

EDIT: Not. Ei uni tuukkaan ihan hetkeen.

Back
Ylös Bottom