Off-topic 24h - Ihmettele maailmaa ja anna keskustelun virrata vapaasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Off-topic 24h – Kaikki mikä ei sovi mihinkään muualle, mutta on pakko sanoa

Meta description: Keskustelua arjesta, ilmiöistä ja randomeista jutuista ympäri vuorokauden – auki kaikelle mitä mielessä liikkuu.

Tuli kateltua noita jugurttihyllyjä ja silmään osu Rainbown mansikkarahka, kevyt 500g pönikkä. Tuosta tais tulla miun uus aamupala jos maku vaan on kohdillaan :D

Pitää joskus maistaa noita makurahkoja, en oo nimittäin tainnu ikinä ostaa muuta ku maustamattomia :D

Tulee kuuma. Paidatonta hifi-asennusta kun kukaan ei nää :D Kämppis on tottunu näihin mun vähäpukeisiin hetkiin, mutta nyt ei onneks senkään tartte todistaa tätä hekumaa... :rolleyes:

Pitää joskus maistaa noita makurahkoja, en oo nimittäin tainnu ikinä ostaa muuta ku maustamattomia :D

Osta ihmeessä, on ne aina välillä ihan hyviä herkkupaloja. Ite jäin jossain välissä koukkuun Rainbown persikkarahkaan...

Miten kuulostaaki musiikki niin paljon paremmalta kun saa kajarit kiinni ja subukin pumppaamaan :haart: Nyt jos vähän siistisi työnsä jälkiä ja lähtis mavettelemaan.

Matti Halonen valmentaa ja body fitness nuoret 2014 on tavotteena :) Mihkä kisoihin itse olet menossa?

Mul kuntotsekkaus lokakuun puolivälin jlk. Yks kaveri uhkaili että kisoihin vaan, en mä kyllä saakeli. Näytän pirun pieneltä ja kevyt jos vedän rasvat kauhian alas. Tähän kaveri totes että mitä sitte, mitä hintimpi sen parempi.. :D

Onko sulla tullu kovasti tuloksia tuolla? Mulla on mielestäni mieletön kehitys tässä 5 päivässä jo!!

Mul kuntotsekkaus lokakuun puolivälin jlk. Yks kaveri uhkaili että kisoihin vaan, en mä kyllä saakeli. Näytän pirun pieneltä ja kevyt jos vedän rasvat kauhian alas. Tähän kaveri totes että mitä sitte, mitä hintimpi sen parempi.. :D

Onko sulla tullu kovasti tuloksia tuolla? Mulla on mielestäni mieletön kehitys tässä 5 päivässä jo!!

Mustakin tuntuu että rasvaa on lähtenyt jonkun verran mutta olkapäät kasvanu :D Mut mulla on kyllä liian vähän ruokaa kun paino on pudonnut 4kg :wtf: nooouuuu :D

- - - Updated - - -

Mä en enää noihin nuorten kisoihin pääse, kun oon jo 23. Mutta siis toi touhu vieny ihan mennessään ja kisadebyytti ois tarkotus tehä ens syksyn expossa, body fitnessissä minäkin. Mutta toki katsellaan lähempänä sitä, että ehdinkö saada tarpeeks lihaa kasvateltua ja tarvittaessa siirretään eteenpäin. Mutta kyllä mun koutsi uskoo, että kisakuosiin ehdin :)

No minä nyt ainakin oon niin lihakseton läski että töitä täytyy tehä ihan vitusti :D

Mustakin tuntuu että rasvaa on lähtenyt jonkun verran mutta olkapäät kasvanu :D Mut mulla on kyllä liian vähän ruokaa kun paino on pudonnut 4kg :wtf: nooouuuu :D

Mulla nousi kahtena ekana päivänä 4kg, mutta nyt on palannu takas samaan mutta on uusia verisuonia. Muutenkin lihakset semmoset täydemmät kuin omalla ruokavaliolla ne oli enempi nääntyneet. Hirveästi ei muutoksia tullu mun safkoihin, vähän enemmän mutta noita nopeita hiilareita joita ite en oo koskaa käyttänyt. Treenit on välistä vähän kauheita. Ei sinänsä, oon ennenki kovaa treenannu mutta nyt liikejärjestys+ ruokavaliomuutokset sun muut tekee tästä vaan jotenki yksinkertaisesti helvettiä.

EDIT: Sulla saattaa tulla lisää kaloreita sun safkoihin. Senhän näkee sit.

Toki sitä työtä täytyy jatkuvasti tehä ihan vitusti, jos kisoihin mielii :) Ja siis jos nyt menit naureskelemaan tolle mun profiilikuvalle, niin se on vanha, paremmassa lihassa jo ollaan :) Mutta toki tosiaan paljon työtä tehtävänä, mutta onneksi tota fläsää nyt ei kauheasti ole, niin melko lyhyt dietti riittä. Plus että massailen maltillisesti ja syklitellen kaloreita, niin sekin auttaa läskin kertymisen minimoinnissa. Ja tuolta punttimimmien puolelta kun sun kuvia tsiigasin, niin ei toi sun kuvaus kropastasi ihan pitänyt kutiaan. :)

Onko sulla muita kuvia jossain, tuolla oli sun profiilissa oli semmonen timmi persusta vaan.. En valita mutta ;)

Mulla nousi kahtena ekana päivänä 4kg, mutta nyt on palannu takas samaan mutta on uusia verisuonia. Muutenkin lihakset semmoset täydemmät kuin omalla ruokavaliolla ne oli enempi nääntyneet. Hirveästi ei muutoksia tullu mun safkoihin, vähän enemmän mutta noita nopeita hiilareita joita ite en oo koskaa käyttänyt. Treenit on välistä vähän kauheita. Ei sinänsä, oon ennenki kovaa treenannu mutta nyt liikejärjestys+ ruokavaliomuutokset sun muut tekee tästä vaan jotenki yksinkertaisesti helvettiä.

EDIT: Sulla saattaa tulla lisää kaloreita sun safkoihin. Senhän näkee sit.

Mun etureisi treeni on yhtä helvettiä.. Ja sanon kyllä sille että lisää ruokaa saatana tuun vihaseks :rolleyes:

- - - Updated - - -

Mullakin olkapäät ja yläselkä vahvinta aluetta, kinttuja sen sijaan vaikeempi saada kasvamaan. By the way, miks ihmeessä et sit syö enemmän?

No kun se käski noudattaa ruokavaliota täsmälleen tän ensimmäisen kuukauden ajan :)

Punttiakkelit vois kyllä lisäillä niitä kuviaan vähän harvasen päivä ;) (huom epätoivonen silmänisku)

Erikoinen viikko ku vasta ensimmäistä kertaa keittelin kahvit :O

Erikoinen viikko ku vasta ensimmäistä kertaa keittelin kahvit :O

Ookko ollu koko viikon ilman kahvia? Tekis muute itelleki välillä hemmetin hyvää. Juon 3 kuppia mikä on vähän, mutta jos ei juo ollenkaa niin huomaa kyllä unenlaadussa!

Ookko ollu koko viikon ilman kahvia? Tekis muute itelleki välillä hemmetin hyvää. Juon 3 kuppia mikä on vähän, mutta jos ei juo ollenkaa niin huomaa kyllä unenlaadussa!

En oo vaa aamukahvia keitelly ku oon ollu ilta/yövuorossa, eli oon heränny aamulla aamupalalle, salille ja siitä kotiin taas syömään ja nukkumaan päiväunille ja sitten töihin. Normaalisti aina aamulla keittelen ja ennen reeniäkin ja vielä muuten vaan. Töissä ehdin peräti kolmesti kahville tällä viikolla kun sulkemisajat on vähän mitä sattuu nykyään.

Mutta juu, päikkärit on ainakin onnistunu yllättävän hyvinkin.

Mäkin innostuin ottamaan parit kuvat ja järkytyin kun erottui hitusen piskuisia vatsapalikoita, vaikka oon massaa ottanut lisää :wtf:

Sitten oon kovasti yrittänyt leventää selkää, omasta mielestäni siinä onnistumatta.
Mutta kappas kun hierojani vähän runteli niin on siellä jotain kuulemma tapahtunut :)

No kun se käski noudattaa ruokavaliota täsmälleen tän ensimmäisen kuukauden ajan :)

Aika käsittämätön valmentaja, jos tarkotus on massaa kasvattaa ja paino putoaa 4kg, eikä tee mitään korjauksia siihen. Ymmärrän kyllä, että haluaa haistella sun kulutusta, mutta toi nyt on jo aika käsittämätöntä. Huomaa, kuinka kiinnostunut valmentajas on loppupeleissä.

Mäkin innostuin ottamaan parit kuvat ja järkytyin kun erottui hitusen piskuisia vatsapalikoita, vaikka oon massaa ottanut lisää :wtf:

Sitten oon kovasti yrittänyt leventää selkää, omasta mielestäni siinä onnistumatta.
Mutta kappas kun hierojani vähän runteli niin on siellä jotain kuulemma tapahtunut :)

Missä ne kuvat on ??

Back
Ylös Bottom