Off-topic 24h - Ihmettele maailmaa ja anna keskustelun virrata vapaasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Off-topic 24h – Kaikki mikä ei sovi mihinkään muualle, mutta on pakko sanoa

Meta description: Keskustelua arjesta, ilmiöistä ja randomeista jutuista ympäri vuorokauden – auki kaikelle mitä mielessä liikkuu.

Vittu, mulla on vapaapäivä ja herään seiskalta enkä saa enää unta. Hienoa taas odotella muiden ihmisten pääsyä töistä/koulusta että sais edes jotain seuraa.

Kai se on tuo perkeleen meri sitten joka paikassa. Ja tiiän kyllä, oon käyny Oulussa. Tuulee nii kauhian palijo ettei oo mittää järkiä.

No juurikin se stna. Talavella tekkee tiukkaa liikkua ulkona iliman kauheita kerrastoja. Ja aina, mihkä tahansa meetkään, niin _AINA_ on vastatuuli. Ei siinä mittään, mutta sitten ku on -30 astetta pakkasta ni siinä ei voi oikkeen nauttia ennää ulukoilimasta.

Mitä helvettiä?! Joku muukin siis sanoo näin! Mun hyvä ystävä aina käskee mun mennä heimooni ku kiusaan sitä :D

Mutta sä nyt näytätkin ihan mustalaiselta (not). Eikös heimolaisilla niitä tarkoiteta :D

Tänään (toivon mukaan) lyhyehkö työpäivä ja sen jälkeen laminaatit lattiaan veljen kanssa. Viikonlopun aikana koitan saada remontin loppuun asti keittiötä lukuunottamatta, mutta ei haittaa vaikka venähtäisi alkuviikolle asti. Olishan tuo remppa jo valmis, mutta on ollut pelireissuja arkena ja viime viikonlopunkin olin kokonaan poissa. Noh..hiljaa hyvä tulee. :)

Laitoin asuntohakemuksen vetämään Stadin Asunnot -sivun kautta pari päivää sitten. Uskaltaako
sitä elätellä toiveita, että ottaisivat yhteyttä muutaman kuukauden sisällä? :) Olen siis muuttamassa kotoa, joten
he näkevät, ettei minulla ole sinänsä mikään kiire, joten luultavasti menee ainakin se puoli vuotta...

Laitoin asuntohakemuksen vetämään Stadin Asunnot -sivun kautta pari päivää sitten. Uskaltaako
sitä elätellä toiveita, että ottaisivat yhteyttä muutaman kuukauden sisällä? :) Olen siis muuttamassa kotoa, joten
he näkevät, ettei minulla ole sinänsä mikään kiire, joten luultavasti menee ainakin se puoli vuotta...

Ei kannata elätellä toivoa, tuolla on vielä opiskelijoitakin jonossa vaikka kuinka.

Siellä on 100 pakolaista ja toiset 100 koditonta ennen sua, joten älä pety jos eivät ota yhteyttä puolen vuoden sisällä

Ruokaaaa! Siispä kauppaan :D

Joo kauppaan pitäs vissiin lähteä, jos haluais syödä jotain muuta ku kananmunia, yhtään vaan jaksais.

No mitä kuttua?! Tosi mustalaiselta joo näytän :D En mä oikeen tiedä mikä heimo se on sit olevinaan oikeen. Joku viidakkojengi kai kun oon tämmönen apina :D

Emmä ainakaa sillä mustalaisiin viittaa :D Toi viidakkojengi vois olla jopa lähempänä.. Joku semmonen siis!

Back
Ylös Bottom