Off-topic 24h - Ihmettele maailmaa ja anna keskustelun virrata vapaasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Off-topic 24h – Kaikki mikä ei sovi mihinkään muualle, mutta on pakko sanoa

Meta description: Keskustelua arjesta, ilmiöistä ja randomeista jutuista ympäri vuorokauden – auki kaikelle mitä mielessä liikkuu.

Perjantaifiilikset lähtee siitä, kun laittaa työpaikan oven lukkoon takanaan ja pääsee vapaalle! Vielä reilut 8 tuntia siihen... Niin ja huomenia kaikille.

Huomentaaaaaa!
Näihin ajatuksiin ja tunnelmiin:

did you fall.webp

Tein eilen koko vitun päivän töitä ensin töissä 10 tuntia ja sitten kotona vähäsen. Tänään tulin kuudeks töihin. Aion todellakin lähtee aikasemmin töistä tänään tunteja tehty sisään ihan too much :D

Kettuselle tämmönen:
katso liitettä 88114

Minä näin kun kettu häntää heilutti, minä näin kun kettu juuston piilotti.

Tein eilen koko vitun päivän töitä ensin töissä 10 tuntia ja sitten kotona vähäsen. Tänään tulin kuudeks töihin. Aion todellakin lähtee aikasemmin töistä tänään tunteja tehty sisään ihan too much :D

Onko kahvitauko vai kuuluuko työnkuvaan pakkotoiston offtopic-palstan selaus :D

Hirveitä pohkeita porukalla. Eikös se jokin klassinen sopusuhtaisuus ollu pohje, haukka ja kaula saman paksusia?

Joo niinhä se menis. Mulla kaula 42cm tai jotain :( Ei saakeli oon koettanu treenata, vissii lapsena kuristettu liikaa :D

Olispa mullakin noin paksut, niin voisin käyttää shortseja kesällä.

Minä kyllä näyttelen rimppakinttujani vaikkei pitäisi.. Santsilla on kyllä isot ...pohkeet, taitaa oikeesti olla isommat kuin mulla :D Ja sit ku se on lyhyempiki niin mun pohkeet näyttää ihan ballerinalta vieressä :face: On ylipäätään suoranainen ihme miten mun jalat jaksaa pitää mua pystyssä..

Pituus on huono kaikessa bodailussa paitsi siinä vaiheessa, kun on sitten sitä massaa tullut ja on sellanen julmetun kokonen mörssäri. Tälläses 188 varres ei meinaa saada mitään näkymään :(

Veikkaan, että palstalle on tullut taas joku uus nainen, kun Pandakarhun nick vilkkuu jokatoisessa postissa ja ainut mitä erottuu silmiin, on silmäniskuhymiöt.

- Jos ei treenaa pohkeita, ne ei kasva.
- Jos treenaa pohkeita, ne ei kasva.

Mutta mulla ne on kyllä kuitenkin jo vähän kasvanu vaikken ole niitä suoraan reenannukkaa... Et jos alkaisin reenaan niitä viikottain ni mullahan olis kohta kunnon Jutilan pohkeet :D

Mutta taisit puhua itsestäsi? :)

Haluisko Santsi Jutilan pohkeet? Ja posket :hyper:

Pituus on huono kaikessa bodailussa paitsi siinä vaiheessa, kun on sitten sitä massaa tullut ja on sellanen julmetun kokonen mörssäri. Tälläses 188 varres ei meinaa saada mitään näkymään :(

Ai säki oot huomannu saman kukkakeppiefektin.

Back
Ylös Bottom