Off-topic 24h - Ihmettele maailmaa ja anna keskustelun virrata vapaasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Off-topic 24h – Kaikki mikä ei sovi mihinkään muualle, mutta on pakko sanoa

Meta description: Keskustelua arjesta, ilmiöistä ja randomeista jutuista ympäri vuorokauden – auki kaikelle mitä mielessä liikkuu.

Pesinpä sitten eilen 20 euron setelin pyykkien mukana. Sieltä se löytyi housuntaskusta (en ikinä pidä mitään housuntaskussa ja siksipä se sinne jäikin) nätisti taiteltuna. Suoristin ja kuivatin sen ja eipä näyttänyt seteli olevan pesusta moksiskaan - ja kelpasi tänään kaupassa maksuvälineenä :)
Nimimerkin perusteella voisi päätellä että olet itse toisinaan siellä taskussa. Ai että miten väsynyttä.
Katon äskön Commando-leffan jossa Arska näyttelee. Aika huvittavaa räiskintää oli, ei kauheen uskottava kyllä.. Mutta eihän noi tehosteet tohon aikaan olleet vielä kovin edistyksellisiä..

Mut taas kerran saa ihailla kuinka kovas kunnos äijä on ollu, leffassakin heiteltii sen koosta koko ajan läppää. Leffan alussa kanto kokonaista puun runkoo olkapäällä :D
Putosi pohja koko touhusta kun Arnold alkoi räjäytellä rakennuksia viuhkamiinoilla:jahas:

Huh, onneksi sait tuon suuren aukon sivistyksessä paikattua. Aivan loistava leffa!

Pistin digiboksin kiintolevylle vain siksi, koska Arnold. IMO yllättävän hyvä siihen aikaan tehdyksi, lähinnä kyllä pisti naurattamaan vaan :D

Putosi pohja koko touhusta kun Arnold alkoi räjäytellä rakennuksia viuhkamiinoilla:jahas:

Pitää paikkaansa, parhaiten jäi kuitenkin mieleen, että Arnoldin vasen käsi on hänen heikompansa.

Te ja teidän kunnianhimoinen raudan paiskominen :lol2:

Melkoinen laahustelupäivä ollut tänään ja pitkästä aikaa vähän tympi olla duunissa.. Järvet on kyl hienoja.

Jos sitä menis kotiin ottaa kaljaa.

Hmph, tällä materiaalilla ei saada koskaan järjestettyä niitä Pakkiksen omia kertausharjoituksia:(

Viimeksi muokannut ylläpidon jäsen:
Tiiättekö mitä mää tein rinnoille? :D

Oot koekaniinina silikonitutkimuksessa?

Ei juma, että tuli kuuma crossarilla vedellessä! Pistänpä soimaan ton PSY:n Gagnam Stylen ja alan laittamaan safkaa. :dance:

Mineen käsiäni kumitissiin laita. No laittaisin, mutta ei oo nyt tarjolla. Ei oo kyllä luomuakaan.

Tein strip setin pecdecissä, aikaa meni 4min :( Säälittävän lyhyt sarja, mutta paineet lihoissa oli mallia Nubret.

Nyt ruuanlaittoon -->

Mitä helvettiä ja palaudut noista?? Mun koutsi katto mun treenejä parilta edelliseltä viikolta ja totes että "ei saatana" kait se meinasi että liian kevyttä. No huomenna 5 supersettiä ja 3 kiekkaa kutakin :D

Paino goes up.. aivan hirveetä kyytiä. Halusin lihaksia mutten läskiä :D

Mitä helvettiä ja palaudut noista?? Mun koutsi katto mun treenejä parilta edelliseltä viikolta ja totes että "ei saatana" kait se meinasi että liian kevyttä. No huomenna 5 supersettiä ja 3 kiekkaa kutakin :D

Paino goes up.. aivan hirveetä kyytiä. Halusin lihaksia mutten läskiä :D
Ei hajuakaan palaudunko, pakko yrittää :D Mää vaan teen niinku käsketään.

Suthan on laitettu oikein kunnon rääkkiin, tossahan tulee volyymia aika lujasti.

Back
Ylös Bottom