Off-topic 24h - Ihmettele maailmaa ja anna keskustelun virrata vapaasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Off-topic 24h – Kaikki mikä ei sovi mihinkään muualle, mutta on pakko sanoa

Meta description: Keskustelua arjesta, ilmiöistä ja randomeista jutuista ympäri vuorokauden – auki kaikelle mitä mielessä liikkuu.

Minä ainakin tärisen just nyt ja tässä. Ja kohta lähden täriseen töihin! Piti päästä jo aiemmin ja olin jo suunnitellu tekeväni tälle päivälle toisenki treenin, mut eiiiih. Joutuu oleen sulkemisaikaan asti. Huomenna sit :)
Voisin tulla täriseen sun kanssa, mua palelee.

Tabuja... Efeä? Mulla toimii toi Jack3d ihan hyvin kun ottaa vaan sillon kun tietää et on tosi kova ja pitempi treeni tulossa. Haluun varmistaa että tärinät pysyy kohdillaan ;)

Ei mitää semmosta, ihan luvallisia. En muista mitä ne oli. Jotain missä kofeiinia dmaa, sun muuta.

Mulla on ojentajat ihan helvetin jumissa lauantain treenistä. Ei pysty jännittään ojentajaa ollenkaan mut joka tapauksessa 45min niin pääsen salille apinanraivolla paiskoon ensiksi sen pukkarin oven :D

Mulla ei edes näy mitään lihaksia, mutta mun työkaverit sanoo silti, että tarvitaan 5 vahvaa miestä laittamaan mut kuriin, ja jos neukkarissa on vaan kaksi, mulla ei ole mitään hätää:D

Ja mua kutsui yksi sairaanhoitaja PIENEKSI kun olin riisumassa vaatteita! Mun ilme oli varmaan lähinnä... :wtf: siinä vaiheessa, miten muka näillä läskeillä jonkun mielestä voi olla millään tavalla pieni? :D

Sade on suurin vihollinen. Täältä sataa koko päivän
flags_0.jpg

Pesinpä sitten eilen 20 euron setelin pyykkien mukana. Sieltä se löytyi housuntaskusta (en ikinä pidä mitään housuntaskussa ja siksipä se sinne jäikin) nätisti taiteltuna. Suoristin ja kuivatin sen ja eipä näyttänyt seteli olevan pesusta moksiskaan - ja kelpasi tänään kaupassa maksuvälineenä :)

Väsy ja laiskuus, siirtyy saliviikon aloitus huomiselle. Saa rankaista.

:whip: Siinä! Voisi kyllä käydä aerobisen vetäseen. Oon reipas toisin kuin eräät... :rolleyes:

Tutut jaksaa aina ihmetellä saliharrastusta, mutta se kun on niin kivaa! :D
Taas yritin tänään väittää keski-ikäisille naikkosille, että salilla käynti ei ole tylsää!
Ei ne vaan ymmärrä... Mutta on varmaan tylsää, jos käy kerran viikossa heiluttelemassa
kolmen kilon käsipainoa eikä ole minkäänlaista ohjelmaa eikä tavoitteita. :rolleyes: Jos niilläkin
olisi jonkinlaista kunnianhimoa ja tavoitteita, niin voisi salilla käynti maistuakin...

Ulkona muuten paistaa aurinko niin, että häikäsee.

Katon äskön Commando-leffan jossa Arska näyttelee. Aika huvittavaa räiskintää oli, ei kauheen uskottava kyllä.. Mutta eihän noi tehosteet tohon aikaan olleet vielä kovin edistyksellisiä..

Mut taas kerran saa ihailla kuinka kovas kunnos äijä on ollu, leffassakin heiteltii sen koosta koko ajan läppää. Leffan alussa kanto kokonaista puun runkoo olkapäällä :D

Katon äskön Commando-leffan jossa Arska näyttelee. Aika huvittavaa räiskintää oli, ei kauheen uskottava kyllä.. Mutta eihän noi tehosteet tohon aikaan olleet vielä kovin edistyksellisiä..

Mut taas kerran saa ihailla kuinka kovas kunnos äijä on ollu, leffassakin heiteltii sen koosta koko ajan läppää. Leffan alussa kanto kokonaista puun runkoo olkapäällä :D

Huh, onneksi sait tuon suuren aukon sivistyksessä paikattua. Aivan loistava leffa!

Back
Ylös Bottom