Off-topic 24h - Ihmettele maailmaa ja anna keskustelun virrata vapaasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Off-topic 24h – Kaikki mikä ei sovi mihinkään muualle, mutta on pakko sanoa

Meta description: Keskustelua arjesta, ilmiöistä ja randomeista jutuista ympäri vuorokauden – auki kaikelle mitä mielessä liikkuu.

Miitit on huippuja! Harmi, että seuraava sellainen on vasta kuukauden päästä, VIPpi-risteily. :itku:

Tää pakkaa taas laukkuaan Poria varten. Seittemän tunnin päästä pitäs jo herätäkkin taas... Millonkoha sitä nukkuu ehtii :D

Tulee hyviä muistoja mieleen tästä biisistä!

Siis sanoo kuka mitä tahansa, mutta tossa on niin hieno melodia että oksat pois ja persekarvat lakoon. Perkele :kippis1: Longerooooo..

Viimeksi muokannut ylläpidon jäsen:
Miitit on huippuja! Harmi, että seuraava sellainen on vasta kuukauden päästä, VIPpi-risteily. :itku:

Mä pelkään että siitä tulee paska reissu.. ;)

Mä pelkään että siitä tulee paska reissu.. ;)

Älä manaa etukäteen! :D Ainaki saa tax-freen ostaa tyhjäksi ja mättää buffetissa. :)

Ostaa kaksi spessu siideriä ja sit buffetin jälkeen juoksee köliä ympäri kolme tuntia ettei lihoa :lol2:

Moooonlight shadoooow... :rock:

:lol2: Kalorit kuluu tanssilattialla. :dance2:

Älä manaa etukäteen! :D Ainaki saa tax-freen ostaa tyhjäksi ja mättää buffetissa. :)

No niin joo, pitäähän sitä desinfiointi aineita ostella.

Ai nii onha mulla tässä turkumiitti ennen laivaa 5.10.

Tääklin on törkeen kova.. jopa livenä! Heviläskit oli tätä bailaamassa isolla kirkolla vaikkei Bulkvisti sitä ehkä myönnäkkään! :lol2:

:rock: :rock:

Helvetti täytyis se tesnolevy poltella autoon pikapuoliin :dance2: Kyl nää pirteet däänssit vaan nostattaa fiilistää hianosti! :D :lol2:

Voi pärpänen! :( No se olisi kuollut kuitenkin jonkin ikkunan väliin talven tullen. Toivottavasti kuollut pulu ei tuo huonoa ennettä.

Valkoinen on hyvin epäkäytännöllinen kyllä. Kissankarvat on vielä pientä siinä, ja niiden näkymisessä valkoisen päihittää kyllä ehdottomasti musta. Mustassa väriaineessa täytyy olla jokin karvoja sitova magnetismiominaisuus!
"Pidä Helsinki siistinä - syö pulu päivässä". Kai se jollain tapaa pätee Turkuunki?

Musta vetää selvästi vastakohtaa puoleensa = vaaleita eläimenkarvoja. Mulla on yks tummansininen lakana, joka ei kymmentä minuuttia pidempään oo tummansininen, saati karvaton. Ei oo helppoa löytää hyviä ja nättejä lakanoita, varsinkaan aluslakanoita. Ja vielä kohtuulliseen hintaan. Ei oo helppoa olla köyhä.

Back
Ylös Bottom