Off-topic 24h - Ihmettele maailmaa ja anna keskustelun virrata vapaasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Off-topic 24h – Kaikki mikä ei sovi mihinkään muualle, mutta on pakko sanoa

Meta description: Keskustelua arjesta, ilmiöistä ja randomeista jutuista ympäri vuorokauden – auki kaikelle mitä mielessä liikkuu.

Tää on jo hyvää palvelua, sängyssä tervetulotoivottaja! Kai samaan rahaan saa aamiaisen sänkyyn?? Muita viihdykkeitä?

No aamiaisesta en voi luvata ellet ole toooooooosi aamu-uninen ja nuku minuakin pidempään :D Tosin iltapalalla voin häiritä ja tarjoilla haitaksi asti. hehe...

Senukat tekee parhaansa kuurouttaaksen mut :dance2:

Täytyy kait siirtyä viinaan kun kalja loppu ja lonkero ei maita :kippis1:

Viimeksi muokannut ylläpidon jäsen:
Sellainen joka ei poikkea normeista. Epätavallisen tavallinen.

Äärimmäisen tylsä joka vastustaa kaikkea nautinnollista, siveetöntä, moraalitonta ja muuta sääntöjenrikkomista ja kannattaa äänestämistä.

Eli keskiverto pakkislainen. Haha.

Daiina.

Mainitsit nimeni, kuinka tohdit. Mitä asiaa?

Diggailetko viikinkimetallia? Jos niin, miksi/mikset? Kunnon perustelut mukaan senkin akateeminen nainen!

Viimeksi muokannut ylläpidon jäsen:
Diggailetko viikinkimetallia? Jos niin, miksi/mikset? Kunnon perustelut mukaan senkin akateeminen nainen!

Miksi sinä haastat minua koko ajan. :D Meneehän toi siinä missä sankari- ja kikkelihevikin menee.

Miksi sinä haastat minua koko ajan. :D Meneehän toi siinä missä sankari- ja kikkelihevikin menee.

Miksi sinä editoit viestejäsi koko ajan???? Aina kun laittaa että "vastaa lainaten", niin toi sun näkyä viesti on eri kuin tämä mikä ilmestyy tähän omaan sinun lainattuun viestiin you know!?? hehe

Miksi sinä editoit viestejäsi koko ajan???? Aina kun laittaa että "vastaa lainaten", niin toi sun näkyä viesti on eri kuin tämä mikä ilmestyy tähän omaan sinun lainattuun viestiin you know!?? hehe

Sori, mä typottelen liikaa ja unohan sanoja. Sitä se vanhuus teettää. Älä oo ite liian nopee! Ei tää Pakkis oo niin vakava paikka, rentoudu nyt vähän. :)

Sori, mä typottelen liikaa ja unohan sanoja. Sitä se vanhuus teettää. Älä oo ite liian nopee! Ei tää Pakkis oo niin vakava paikka, rentoudu nyt vähän. :)

Tietäsit vaan kuinka rennosti mä otan! hehe...Ite otat välillä aina mun viestit liian vakavasti! Mörgh..

Kyllähän ottaa Dry votka päähän.. hhööhöhö :kippis1:

Tietäsit vaan kuinka rennosti mä otan! hehe...Ite otat välillä aina mun viestit liian vakavasti! Mörgh..

Kyllähän ottaa Dry votka päähän.. hhööhöhö :kippis1:

Ai sä oot huppelissa. Selittääkin paljon. Jatkahan iltaasi. :) :) :)

Back
Ylös Bottom