Olut on hyvää ravintoa nestemäisessä muodossa!
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Eläpä huutele! :D Nää leikit ny tulella. Nih. Tai oluella. Jollaki. Emmää ny olutta. Mut illalla ehkä kebua jos ei vallan laiskaksi possuksi heittäydy.
Vieraisiin pöytiin huutelusta on tullu mulle vähä paha tapa. :D
Välillä on makia ottaa kunnolla rennosti. :P
No jo on markkinat! Eikö tuo käsi housuihin ole meidän miesten status symboli?Välillä kyllä on kiva vaan röhäyttää ittensä divaanisohvan kulmaan ja jäädä siihen muutamaksi tunniksi käsi housuissa tuijottaan jotai actionpätkää aivot taskussa. Huomenna vois töiden jälkeen käydä ensin salilla ja sit hoitaa ton röhnimisen. Röh röh, sanoi onnellinen pikku possu.
No jo on markkinat! Eikö tuo käsi housuihin ole meidän miesten status symboli?
Nyt joku roti sentään siihen tasa-arvo hommaan! :lol2:
Lampaita äidin oomme kaikki, kaikki...
Perkele. Kertokaa mulle, mistä näkisin leffan nimeltä "Con Air - lento vapauteen"? Ei löydy Filmtownistakaan ku blu ray:nä. Vittu...
Tasa-arvon nimissä minussakin saa asua pieni Al Bundy :D oon kyllä joskus ollu reipas ja autoin silloista avomiestäni. Sillä oli kädet täynnä joten hoidin sen puolesta sen käsi housuissa istumisen. Siis käsi miehen housuissa. Siitä se sit vähä lähti itelläkin kun tajusin miten rentouttavaa se on. Harmi vaan ettei itellä oo kasseja neppailtavaksi.
Kaikki pelaa Borderlands 2:sta.
Onpas tullut kauhea hinku aloittaa uudelleen baletin tanssiminen. Pitäisikö? Pitäis, ei pitäis, pitäis, ei pitäis..

Oot kyllä virallisesti härski nainen. :thumbs:
Härskiintynyt.
Siperia opettaa?
Kyllä tässä elämässä on tullut tolloiltua jo ihan tarpeeksi, näin se siperia vaan opettaa meitä kaikkia. :D
Siperia opettaa härskiintymään? No, tavallaan kai niinkin. Tietyssä mielentilassa en siedä äijäilyä mutta yleisesti oon ollu niin paljon miesvaltaisissa piireissä että se härski huumori kyllä uppoaa. Mutta härskiintynyt tarkoitti ehkä tässä hetkessä pilaantunutta ;)
Kaikkihan me ollaan omalla tavallamme pilaantuneita...
Jos joku on omasta mielestään täydellinen, niin on täydellisen väärässä.
Biisiä tähän väliin.
Onpas tullut kauhea hinku aloittaa uudelleen baletin tanssiminen. Pitäisikö? Pitäis, ei pitäis, pitäis, ei pitäis..
Tv2!!!