Off-topic 24h - Ihmettele maailmaa ja anna keskustelun virrata vapaasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Off-topic 24h – Kaikki mikä ei sovi mihinkään muualle, mutta on pakko sanoa

Meta description: Keskustelua arjesta, ilmiöistä ja randomeista jutuista ympäri vuorokauden – auki kaikelle mitä mielessä liikkuu.

Daisukelle pointsit ku sai mut muistamaan tän biisin jälleen. Ihan mahtavaa!

Viimeksi muokannut ylläpidon jäsen:

Saikoski oli kyllä melodiakone :wtf: :worship:

Viimeksi muokannut ylläpidon jäsen:
Olet sie nukkumapaikan valinnu. ;)

Jahas, se ois kello taas kymmenen. Eilenkin oli... Perkele taas nukkumaan. :itku:

On se muuten hienoa huomata, että naisetkin tykkää kunnon sukkahousuhevistä. (Sanze ja Daiina) Hyvä tytöt!

eDit: Miksi hitossa Spotifystä ei löydy Straton Coming homea? :wtf:

Hihii, tääl mun pesässä ihan hyvä heiluu ja nukkuu :) Enkä tullut murhatuksi, raiskatuksi tai pikkulauantaitetuksi! :P

- - - Updated - - -

Ai vedät aerobiset päivän päätteeksi vai? Lukiossa kun päätin heittää läskeille hyvästit treenasin aamulla tyhjään vattaan ja illalla viimeiseksi aerobiset. Sitte päivällä sali.. Toimii :D

paitti että olis pitäny lukea yo kirjoituksiin..

Eikun vedin kyllä aerot jo aiemmin tänään, nyt pelkkä iltalenkki koiruuden kans - ja tietty kostuin, kun mun tuurilla alko sataa taas, kun oltiin ulkona..

Sinä olet väärässä, hyväksy se. Meow, olen puhunut.

Sitten voinkin jatkaa itse puhumista. :) Mun kännykkä on muuten perseestä, alle vuoden vanha ja silti käy loppusuoralla. Melkein joka päivä on akku lopussa ja se ei ees lataudu kunnolla... Ennen vanhaan 3310:t kyllä kesti!

Tänään suht koht ajoissa nukkumaan, targetti viimeistään puolen tunnin päästä!

Inhottavaa, kutittaa kauhiasti, etenkin kaulaa ja massua! Nyt iho on ihan punanen ja täynnä raapimisjälkiä! :D :/

Täit ja satiaiset kimpussa?

No sä oletkin tollanen juniori. Nää tulee iän kanssa nää etuudet sitten!

Vuosi enemmän ja pari kymppiä kännykän mallissa enemmän. :D

Daiina heti kärkkyy kauppatilaisuutta. "Mul ois tässä tällästä täishampoota!" höhöhööö

Back
Ylös Bottom