Off-topic 24h - Ihmettele maailmaa ja anna keskustelun virrata vapaasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Off-topic 24h – Kaikki mikä ei sovi mihinkään muualle, mutta on pakko sanoa

Meta description: Keskustelua arjesta, ilmiöistä ja randomeista jutuista ympäri vuorokauden – auki kaikelle mitä mielessä liikkuu.

Palkkapäivä. :haart: Miksi veetussa on jo noin pimeää ulkona? Töistä kun pääsee pitäisi lähteä pilkkopimeydessä kaahaamaan pyörällä salille... entä sitten kun kadutki jäätyy? :face: Hyvät treenit oli kuitenki ja kulki mallikkaasti. :)

Osta auto.

Pyörässä pitää olla valo! Ja vauhti on korjannu virheet melkein aina..

Mun pyörä kaipaa totaallista huoltoa ennen ku alan asentamaan valoa siihen. :D Sellainen mukaan otettava ja kiinnitettävä lamppu löytyy. Oishan siitä apua, ettei törmää kehenkään ku hurjastelee pimeydessä. :)

Osta auto.

Ei kaupunnissa niin tartte, mutta some day, some day... *hieroo käsiään yhteen* :)

Iltapalaa vois syödä, huomenna koulutus ja selkätreenit. Toivottavasti turha höpinä ei kestä kauaa..

Iltapalaa vois syödä, huomenna koulutus ja selkätreenit. Toivottavasti turha höpinä ei kestä kauaa..

Mullaki on huomenna iltakoulutus, en tiiä onko hauskaa vai ikävää palata hetkeksi taas koulun penkille. :D

Mullaki on huomenna iltakoulutus, en tiiä onko hauskaa vai ikävää palata hetkeksi taas koulun penkille. :D

Kauhiaa se on joka kerta. Mä oon niin kypsyny kaikkiin koulutuksiin. Mulle sopii ainakin tällä alalla(it-järjestelmät/vaihteet yms) itse opiskelu kuin katsoa vierestä kun joku puikottaa konetta. Oppii paljo nopeammin ite.

Iltapuuroa ja erkkua nassuun sit viel hetkeksi tonne synkkyyteen murhaajien, raiskaajien ja pikkulauantain viettäjie armoille..

Olet sie nukkumapaikan valinnu. ;)

Jahas, se ois kello taas kymmenen. Eilenkin oli... Perkele taas nukkumaan. :itku:

On se muuten hienoa huomata, että naisetkin tykkää kunnon sukkahousuhevistä. (Sanze ja Daiina) Hyvä tytöt!

eDit: Miksi hitossa Spotifystä ei löydy Straton Coming homea? :wtf:

Iltapuuroa ja erkkua nassuun sit viel hetkeksi tonne synkkyyteen murhaajien, raiskaajien ja pikkulauantain viettäjie armoille..

Ai vedät aerobiset päivän päätteeksi vai? Lukiossa kun päätin heittää läskeille hyvästit treenasin aamulla tyhjään vattaan ja illalla viimeiseksi aerobiset. Sitte päivällä sali.. Toimii :D

paitti että olis pitäny lukea yo kirjoituksiin..

On se muuten hienoa huomata, että naisetkin tykkää kunnon sukkahousuhevistä. (Sanze ja Daiina) Hyvä tytöt!

Kasarimusa. Check. Ysärimusa. Check. :haart: Sukkahousuhevi. Check! :D

Now playing:

Viimeksi muokannut ylläpidon jäsen:
Se on ROAR eikä mikään mjaurrr!

Älä yritä! Ite aloitit sillä miaulla, ei voi perua enää ja yrittää vaihtaa miehekkäämpään! :D

Kasarimusa. Check. Ysärimusa. Check. :haart: Sukkahousuhevi. Check! :D

Now playing:

Yhtäaikaa! Unpossible! :wtf:

[video=youtube_share;yeKXm1u-sa8]http://youtu.be/yeKXm1u-sa8[/video]

Sitten astetta rankempaa. :D
[video=youtube_share;Wk6SJUGAev0]http://youtu.be/Wk6SJUGAev0[/video]

Back
Ylös Bottom