Off-topic 24h - Ihmettele maailmaa ja anna keskustelun virrata vapaasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Off-topic 24h – Kaikki mikä ei sovi mihinkään muualle, mutta on pakko sanoa

Meta description: Keskustelua arjesta, ilmiöistä ja randomeista jutuista ympäri vuorokauden – auki kaikelle mitä mielessä liikkuu.

Hmm.. tänään ois niinq penkkipäivä. Aattelin ottaa kevyesti, pakittaa sarjapainoissa vähintään 10 kiloa taaksepäin. Kokeilla uusia oteleveyksiä ja ehkä jopa kapeaa penkkiä mutkatangolla.. mun salilta löytyy myös hammer-tanko, mutta muistaakseni siinä on vähän liiankin kapea se ote ja siinä on vaan yhdet kahvat :/

Kiitos sympatiasta, onhan näistä ennenkin selvitty. Ei se sinun vika ole. Harva nainen tajuaa yksinäisen miehen tuskaa. Tuo nettinänni ehotus on melkein yhtä hyvä kuin se salkkarit aiemmin. :D

Lähtis viemää omia nännejä postiin. Jos hakis hieman roheliinia ja vetäis sitä pahimpaan tuskaan.

Nonni, hyvä jos mun vinkit toimii :D Hyvää postinänneilyä!

Jaahas. Se olis puntti ja sitten eväiden valmistus ja aamulla seiskaks uusii vanhoihi töihi. Saas nähä osaako enää mitää ku ei oo parii vuotee noita hommia tehny...

Huh, pakko päästä salille! Oon melkein viikon tauon pitänyt ja koskaan en oo niin pitkää taukoa pitänytkään. :D Katsotaas kuinka jumppa kulkee. :)

Mä pidän tän viikon lepoa teidän kehotuksesta, perkele!

Hsss, ei kerrota kellekkään, että on oikeasti lepoviikko. ;)

Hehe.. Sammuin sohvalle ku join kaksi olutta. Nyt väsyttää vietävästi ja päässä soi Beethovenin Oodi ilolle.

Mulla ahven "siellä". Onko tämä paha?

Siinä teille vähän tulkintaa.

Hienoa kun joskus on tehty viihdeohjelmia ilman minkäänlaista käsikirjoitusta, aijai:D

Viimeksi muokannut ylläpidon jäsen:
Voi perseen suti. Piti lähteä pyörälenkille, mutta suunnitelmat kaatuivat sateen takia, joten jouduin tyytymään kuntopyörään. No, nyt jotain iltasafkaa tekemään.

Palkkapäivä. :haart: Miksi veetussa on jo noin pimeää ulkona? Töistä kun pääsee pitäisi lähteä pilkkopimeydessä kaahaamaan pyörällä salille... entä sitten kun kadutki jäätyy? :face: Hyvät treenit oli kuitenki ja kulki mallikkaasti. :)

Kuuntelin kyllä Beethovenin yhdeksättä sinfoniaa kun pääsin töistä, joten onko tuo ihmekään.
Tuo pikkuveljenihän se heitti tuon mun päässä soineen rallin ilmoille viime viikonloppuna, en tiedä mistä se mun päähän pamahti yhtäkkiä ja vielä vähemmän mistä se sen päähän pamahti silloin.

On, mutta ei tänään kun pelitili taas tyhjä :D Nopeasti se 20€ menee, minkä sinne laitan. Ensi kerrasta lähtien rupean pelaamaan vain sinkkuja.

Onneks mä en oo vielä kiinnostunu tänä vuonna tosta lätkästä ni ei oo tarvinu pennosia tuhlata. Lotto kyl on taas tullu kulutuskuvioihi. Kestona muutaman viikon rahat aina suoraan veikkauksen kassaan ku ei sieltä mitään tuu. 2-3 oikein per lappu.

Töistä kun pääsee pitäisi lähteä pilkkopimeydessä kaahaamaan pyörällä salille... entä sitten kun kadutki jäätyy? :face: Hyvät treenit oli kuitenki ja kulki mallikkaasti. :)
Pyörässä pitää olla valo! Ja vauhti on korjannu virheet melkein aina..

Hitto, että voi olla pieni ihminen puhki. Puolitoista tuntia mehtässä ravaamista teki tehtävänsä. Oispä sänky vielä lämmin niin sinne ois ilo nukahtaa.

Back
Ylös Bottom