Off-topic 24h - Ihmettele maailmaa ja anna keskustelun virrata vapaasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Off-topic 24h – Kaikki mikä ei sovi mihinkään muualle, mutta on pakko sanoa

Meta description: Keskustelua arjesta, ilmiöistä ja randomeista jutuista ympäri vuorokauden – auki kaikelle mitä mielessä liikkuu.

Hyvää huomenta! Kahavia ja masariinia, jotka rakas mummoni iloisesti minulle lahjoitti. Saa tulla kahville.

No ei oikeasti, joku toinen kerta.

Hyvää huomenta! Kahavia ja masariinia, jotka rakas mummoni iloisesti minulle lahjoitti. Saa tulla kahville.

Tyypillistä ja sitten ihmetellään ylhäisessä yksinäisyydessä elämäänsä! :D

Tyypillistä ja sitten ihmetellään ylhäisessä yksinäisyydessä elämäänsä! :D

Halusin vain suojella itseäni pettymykseltä ettei kukaan tulisi kuitenkaan. :jahas:

Mennään terassille istumaan kahdestaan pariksi tunniksi ilman, että puhutaan mitään :dance:

Jes saatana pääsen tänään pitkästä aikaa salille treenaan selkää. Kaiken lisäks töissä on helppo päivä palaveri ja koulutusta joten töitä ei periaatteessa tarvi tehä ;)

Tein eilen hienosta italialaisesta valkoisesta kankaasta penkin istuintyynylle päällisen. Aamukahvia äsken laittaessa huomasin, että se ei olekaan enää valkoinen, vaan kissan oksennusklimppinen ja -värinen. Ihastuttavaa. Just siihen. JUST SIIHEN!!!!! Niiku ei ois muualla tilaa oksentaa karvapalloja. AAAAAAAARGH!

Muutenkin ois puuhaa tänään, niin sitten koitat päästä vielä työkkärin puhelinlinjoilla läpi, että saat uusittua työnhaun. "...olkaa hyvä odottakaa, odottaminen on maksullista".

Riittääkö jos on nähny kuveja suseista sillon ku sato lumeja?

Eihän se kyllä sama asia ole, mutta parempi sekin kuin kerätä kukkeja ennen lumeja ilman sukkeja.

Back
Ylös Bottom