Off-topic 24h - Ihmettele maailmaa ja anna keskustelun virrata vapaasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Off-topic 24h – Kaikki mikä ei sovi mihinkään muualle, mutta on pakko sanoa

Meta description: Keskustelua arjesta, ilmiöistä ja randomeista jutuista ympäri vuorokauden – auki kaikelle mitä mielessä liikkuu.

Ne oli eilen jättäneet lapun että tulee tänään kl 9. No nehän tuli kahdeksan pintaan yleisavaimella kun olin suihkussa, great success.

On kahdenlaisia yksin eläviä naisia. Niitä jotka tykkäävät kun huoltomies yllättää suihkussa, ja niitä jotka eivät tykkää. Mutta on vain yhdenlaisia huoltomiehiä, niitä jotka pyrkivät yllättämään.

Huomenta!

Miten voi sataa jos ei ole sadepilviä? Töihin kävellessä ihastelin täysin kirkasta tähtitaivasta ja auringon nousua, kunnes alkoi tulla sadepisaroita niskaan. :jahas:

Pitäs opetella soittamaan kitaraa yhtä upeasti

Viimeksi muokannut ylläpidon jäsen:
Huomenia. Nukuin ikkuna auki eikä se olisi varmaan enää suositeltavaa. :jääkalikka:

Huomenta, on hyvä fiilis. Pää pökkyrällä, jotain tullu otettua tai saatua liikaa. Normimeininki :rock:

Kalat on muute baarissa talvisin.

EDIT: uuh, heikkous poistuu ruumiista. Pakko syyä, aivot ei toimi!

En muuten aina jaksa olla hyvällä tuulella ja Little Miss Sunshinena. Onko se väärin? :D

En muuten aina jaksa olla hyvällä tuulella ja little miss sunhinena. Onko se väärin?

Ei todellakaan, ole vittumainen eukko välillä.

Kävin syömäs, täydempi maha parempi olo.

Kiitos, kyllä mä osaan sitäkin olla tarvittaessa, prkl. :evil:

Tekee vaikutuksen muihinkin välillä olla paskalla tuulella. Mä olen yleensä yltiöpositiivinen mutta joskus on vaan semmosia päiviä että kaikki suututtaa. Tekis mieli vittuilla vaan pakkiksellakin, mutta kirjoittamalla on pieni sensuuri päällä :D

Tekee vaikutuksen muihinkin välillä olla paskalla tuulella. Mä olen yleensä yltiöpositiivinen mutta joskus on vaan semmosia päiviä että kaikki suututtaa. Tekis mieli vittuilla vaan pakkiksellakin, mutta kirjoittamalla on pieni sensuuri päällä :D

Jep, samaa vikaa. Mutta silloin kun oon oikeasti vittumainen, niin sitä kans ollaan. :D Eikä tää Pakkis mikään tunnustusten luola oo, että omaa elämää tarvitsisi täällä jakaa. :D

Mä oon niin ihana että oikein ärsyttää :jahas:

nääh. positiivisuus on aina parasta.

Eikä tää Pakkis mikään tunnustusten luola oo, että omaa elämää tarvitsisi täällä jakaa. :D
Aika hyvää kuittailua, mutta enpä alennu samalle tasolle ;)

nääh. positiivisuus on aina parasta.

Aika hyvää kuittailua, mutta enpä alennu samalle tasolle ;)

En itseasiassa kuittaillut sulle. :D Omaa tilannetta vaan mietiskelin. :) Positiivisuus on aina hyvä asia, kunhan pitää realiteetit kunnossa.

Sitä alkaa olemaan totuuden hetket lähellä kun täytyy varailla taas aikaa katsastuskonttorille. Toivottavasti kohta pahimmassa teini-iässä oleva obelix jaksaa viihdyttää katsastusmiestä sen verran että saa luvan pysyä tieliikenteessä vielä vuoden verran :D

Back
Ylös Bottom