Off-topic 24h - Ihmettele maailmaa ja anna keskustelun virrata vapaasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Off-topic 24h – Kaikki mikä ei sovi mihinkään muualle, mutta on pakko sanoa

Meta description: Keskustelua arjesta, ilmiöistä ja randomeista jutuista ympäri vuorokauden – auki kaikelle mitä mielessä liikkuu.

Hitto pitäs saada oikeasti aikaiseks lähtee huomenna manseen. Miten sitä jaksaa tulla kotia enää jos kisat alkaa vasta 19

Oii! :D Feidaat kumminkin ja petyn aamulla. :(

Luuletko että olisin jo aamulla muka sielä? höööhöhöhöhöhööhöh.. Kyllä mä luulen että mä siinä enemmän pettyisin jos jäisin showsta paitsi :(

Elä sie eppäile vaan ota fiiliksestä kiinni ja tartu pulloon! :kippis1:

Hilipati pippan NIIIII!! :dance2: :kippis1: :dance:

Viimeksi muokannut ylläpidon jäsen:

Perjantaifiilistelyt... :)

No viimeinki, takas kotona Pakkiksella. Uu jeah.

538750_406620309393226_172349297_n.jpg

Ai että kun rupee olee fiilis pikkuhiljaa kohillaan!

Arnoldin Pumping Iron katsottu. On se vaan kova jätkä!

Haha, mulla on kyllä melko vankka maine; mun juoksukaveri yritti venkoilla, kun siellä muka satoi ja myrskysi liikaa, ja paljasti että aikoi jo yrittää harhauttaa pyytämällä iltateelle, mutta totesi sitten että ei mua pysty vedättämään, kyllä se lenkille piiskaa kuitenkin:D Sanoi se sitten lenkin jälkeen, että onneksi olin sopinut sun kanssa, kun oot niin hullu että juokset vaikka siellä satais kiviä, muuten en kyllä olis, lapsikin kysyi että äiti menetkö oikeasti tohon säähän juoksemaan, niin sanoi että joo, pakko, kun olen luvannut 'vaahtokarkille':lol2: Aika jännittävä yhteensattuma että mun lempinimi töissä on Piiska:lol2:

Mitäs se poika täällä Yeatsia quottaa.. mut nättiä tekstiä tuo, tykkään.

Ekan kerran kuulin tuon jossain leffasta, mutta tuo jäi mieleen. Jotenkin tuo kyllä kuvaa täysin sitä, kun kertoo jollekin kaupankassalle tunteistaan ja sitten odottaa vastausta.

Back
Ylös Bottom