Off-topic 24h - Ihmettele maailmaa ja anna keskustelun virrata vapaasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Off-topic 24h – Kaikki mikä ei sovi mihinkään muualle, mutta on pakko sanoa

Meta description: Keskustelua arjesta, ilmiöistä ja randomeista jutuista ympäri vuorokauden – auki kaikelle mitä mielessä liikkuu.

Mä kans pakkaan edellisenä kaikki valmiiksi. Joskus on pyyhe jäänyt, sekin on ärsyttävää kuivatella itseään puhaltimella.

Spontaani repeäminen mielikuvalle hkujasta kuivaamassa kassejaan pukkarissa puhallus täysillä. *FLAP FLAP FLAP*

:hyper:

Teinpäs onnistuneen laatikon! Perunasuikaleita, broileria, suppilovahveroita ja kermaa - pitääköhän tehdä toinen vuoka kun tää on niin helvetin hyvää.

Perkele! :D

Vanha ku perkele, mutta tuo vanhat cs ajat kivasti mieleen...

Itelle kappale tuo mieleen Enemy territoryn, sitä tuli hakattua useaan otteeseen. :D

Viimeksi muokannut ylläpidon jäsen:
Sataa! Muuten lähtisin kaupunnille shoppaileen. Voisin ostaa uuden tietokoneen. :kuola: :nörtti:

Taidanpa lähtee suihkuun ja laittaa sen jälkeen bemmin tulille ja kapeen kahtomaan oisko siellä elämää! :D Jännää olla selvimpäin tässä vaiheessa perjantaita. Selvimpäin pitäs olla kyllä koko vkl ja vielä seuraavaki...

Kattelee kaverin sohvalla Urhotv:ltä ilves-tappara peliä punanen lonkero kädessä :D tapan siis flunssan :rolleyes: Ihan oikee joukkue johtaakin, tietysti ;)

^ mikä kone mielessä?

En tiedä ennen kuin bongaan sopivan! Odotan, että sydämeni alkaa sykkimään sopivalle seireeni-tietokoneelle. :haart: Ehkä pikkuriikkisen ulkonäkö ja käytettävyys vaikuttaa valintaan. :)

^Tilaat tietennii netistä osina ja saat hirveesti halvemmalla pirun hyvän.

Tykkään metsästää oikean itse enkä tilata katalogista. :rolleyes:

Tekis helvetisti mieli hankkia 27" iMac nyt kun semmosia on päässy vähän hiplailemaan yliopistolla :kuola:

Mulla on imac 21,5" ja hyvin on toiminut

Oon melko varma, että seuraava kone tulee olemaan juurikin tuo 27 tuumanen. Nyt on neljä vuotta menny tällä 13" macbookilla, ni kohta vois olla aika päivittään. On vaan aika hävyttömän kalliita, niin opiskelijana joutuu pikkasen harkitsemaan ennen ku ostaa :D

Back
Ylös Bottom